گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند

تعداد صفحات: 127 فرمت فایل: word کد فایل: 3020
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی صنایع
قیمت قدیم:۲۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۸,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند

    شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به منظور تولید انواع کاشی های دیواری در سال 1367با سرمایه گذاری سازمان صنایع ملی ایران در زمینی به مساحت ده هکتار در شهر صنعتی البرز قزوین تاسیس شد این شرکت در شهر صنعتی البرز دارای سه کارخانه الوند 1 الوند 2 و الوند 3 است. کل پرسنل این کارخانه به صورت رسمی ، قراردادی ، پیمان کاری، روز مزد و ....784 نفر می باشد

     

    انواع محصو لات تولیدی کاشی و سرامیک الوند

    کاشی های دیواری در ابعاد 15 15، 15 10، 15 25، 20 25، 20 30، تاسایز 03 360و کاشی های کف لعاب دار تاسایز 60 60 و سنگک مصنوعی یا کاشی پر سلانی تا سایز 60 120 می باشد.البته برنامه های تولیدی این شرکت طبق سفارشات مشتریان و پیشنهاد نمایندگی ها در سطح کشور وخارج کشور ممکن است تغییر یابد.

     

    نوبت کاری کارخانه ها

    این کارخانه دارای سه شیفت کاری به شرح زیر می باشد:

    نوبت اول: ساعت5:30 الی 2(وقت صبحانه و نهار دارد)،

    نوبت دوم : ساعت 2الی 22

    نوبت سوم 22الی 5:30

    همچنین دارای یک شیفت عادی از 7:30 تا 13:50 می باشد.

     

     

     

    «تشکیلات و پرسنل خدمات بهداشتی حرفه ای »

    در مرکز بهداشت کار این کارخانه افراد ذیل فعالیت می کنند:

    -پزشک طب کار : آقای دکتر میرصادقی(مدریت مرکز و به صورت پاره وقت)

    -بهداشت یار: آقای وحیدی

    -مهندس بهداشت حرفه ای: آقای مهندس صحرایی(پاره وقت)

     

    -تعداد خانم های شاغل در این کارخانه 4 نفر می باشد. که 3 نفر از آنها در آزمایشگاه و 1 نفر در دفتر pmمشغول به کار می باتشد.

     

    مواد اولیه که برای تهیه ی کاشی دیواری به کار میرود:

    شاموت، بنتونیت تلاتن، کائولن، دولومیت، سیلیکات سدیم، کربنات سدیم و تری پلی فسفات و......

    (جداول و نمودار ها در فایل اصلی قابل مشاهدده است)

    مواد اولیه برای کاشی کف :

    فلدسپات، کائولن، بنتونیت، سیلیکات سدیم، کربنات سدیم و تری پلی فسفات و......

    -یک نمونه فرم مواداولیه و مقدار آنها برای کاشی دیواری ویک نمونه فرم مواد اولیه و مقدار آنها برای کاشی کف به گزارش پیوست شده است:

    «پروسه ی تولید »

    پروسه تولید شامل واحد ها وبخش های زیر می باشد:

    واحد تهیه ی بدنه ( A-توزینB      - تهیه ی دو غاب C       - اسپری(تهیه ی گرانول)

    واحد پرس

    واحد لعاب زنی

    واحد کوره

    واحد SORT و بسته بندی

     

    این کارخانه در معدن دارای سنگ شکن های بزرگی است که سنگ های با فرمولاسیون مشخص را خرد کرده وتوسط کامیون به انبا رخاک واقع در بخش توزین منتقل می کند. ضایعات کاشی و سرامیک کارخانه که لعاب کاری نشده اند نیز به انبار خاک انتقال یافته و ذخیره می شود که به آنها شاموت گفته می شود.

    این بخش چند سنگ شکن کوچک تر  دارد که لودرهای مخصوص باتوجه به وزن خاکی که از بخش کنترل کیفی به صفحه ی  پنجره ای ابلاغ می شود، مقدار مشخصی از خاک را از انباربرداشته و به قسمت های بالای دستگاه توزین تخلیه می کنند.

    در قسمتهای بالای دستگاه توزین یک صفحه مشبک وجود دارد که سنگ های با اندازه ی خیلی درشت از آنها عبور نمی کند ودرواقع کار الک کردن را انجام می دهد. خاک وسنک های با اندازه ی کوچکتر بر روی صفحه توزین ریخته شده و وزن می شوند وتوسط کاموایر وسنگ شکن منتقل شده وبعد از خرد شدن از طریق الویتور (بالابر)به درون بالمیل ها تخلیه می شوند.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    تهیه ی دوغاب:

    مواد اولیه که با نسبت های مشخص به درون بامیلر ها ریخت شده اند ، توسط گلوله های آلو بایت و سنگ های سیلیسی رودخانه ی سایش داده می شوند. این بخش دارای 24 بالمیل می باشدکه 12 عدد برای کاشی دیواری و 12عدد برای کاشی کف می باشد. بعد از مدتی سایش مقداری آب که بسته به مقدار رطوبت خاک از طرف آزمایشگاه مشخص می شود، به آن اضافه می کند . سپس بالمیل مدت تقریباً 10 ساعت می چرخد تا پروسه تولید دوغاب تکمیل شود. در این مرحله از دوغاب نمونه برداری می شود تااستانداردآن از دانسیته و رطوبت واسکوزیته و درصد مواد موجود د ران بسنجد. دوغاب تهیه شده از طریق لوله ای که در زیر بالمیله ها تعبیه می شود با فشار باد به مخزن تخلیه می شود. در درون مخزن همزن وجود دارد که از ته نشین شدن ذرات معلق جلو گیری می کنند . دو غاب تهیه شده دارای زبره های می باشد که باید جدا شود به همین علت الک های ویبره با مش 230طراحی شده اند. بعد از مرحه ی الک شدن دوغاب صاف شده به مخزن زیر اسپری تخلیه می شود.

    دستگاهی بزرگ و استوانه ای شکل که به صورت عمودی قرار گرفته و قسمت انتهای آن قیفی شکل است. درون دستگاه اسپری شاخک های وجود دارد که در نوک آنهال نازل های با قطر 2میلی متر وجود دارد. دوغاب ازنازل ها به درون دستگاه اسپری پاشیده شده با گرمای هدایت شده توسط فن خشک می شود. ذرات با وزن سنگین که کرانول نامیده می شوند از قسمت انتهای دستگاه اسپری خارج می شوند وبه درو مخزنی می ریزند. واما هوای درون اسپری که باید وارد محیط شود نیز حامل ذرات ریزتری هستند که باید قبل از تخلیه به محیط گرفته شود تاهم از هدر رفتن ذرات جلو گیری شود و هم اینکه هوای خروجی تمیز باشد. به همین دلیل در مسیر هوای خروجی سیکلونی کار گذاسته شده است که تاذرات ریز را جمع آوری کند به این ذرات ریز فین گویند. گرانول ها وفین هارا با هم مخلوط کرده وگرانول مصرفی را تهیه کرده ودرون سیلوی دپو به مدت تقریبا 24 ساعت ذخیره می کنند تا رطوبت آنها یکنواخت شود سپس توسط فیدر هایی بر روی کانوایر سوار شده و به قسمت پرس انتقال داده می شود.

    واحد پرس : به دو بخش تقسیم می شود:

    1-واحد پرس کاشی کف

    2- واحد پرس کاشی دیواری

     

    «واحد پرس کاشی کف»

    در این بخش سه عدد دستگاه پرس وجود داردکه بسته به اندازه ی مورد نظر بیسکویت های خام را تولید می کند. بیسکویت های خام وارد DRYERهای عمو دی می شوند وخشک می شوند تا لعاب بهتر روی آن جذب شود.

     

    لعاب زنی کاشی کف:

    در این مرحله بیسکویت های خشک شده که روی نوار نقاله در حال حرکت هشتند زیر اسپری آب مرطوب می شوند. دما و مقدار آب بسته به نوع لعاب کاری و چاپ متغیر می باشد.  سپس بیسکویت ها وارد دستگاه بل می شوند. این دستگاه به صورت آبشاری انگوب یا لعاب استری را روی آنها می ریزند تا جذب لعاب اصلی بهتر صورت گیرد و مقاومت آن افزایش یابد. چسب CMCنوعی چسب می باشد که با لعاب که مخلوط شده وبرای افزایش چسبندگی لعاب اصلی وافزایش مقاومت کاشی استفاده میشود .سپس  بیسکویت ها وارد دستگاه اسپریگان میشوند که این دستگاه  لعاب را به  صورت اسپری بر روی بیسکوییت میباشد.در دستگاه اسپریگان غلضت رنگ بیشتر از دستگاه آبشاری وضخامت آن کمتر می باشد. مقدارلعابی کهدر دستگاه اسپریگان روی کاشی قرا میگیرد 10 تا 12 گرم می باشد . بعدبه جت گلیزمیرود که عمل کرد آن ماننداسپریگان می باشد ولی قدرت آن بیشتر است . در آنجا دوباره لعاب اصلی را روی کاشی اسپره میکنند تا سطح آن صاف و صیقلی شود و همچنین لعاب فیکس و ثابت شود. سپس کاشی ها وارد مرحله ی چاپ که به آن روتاکالر هم می گویند می شوند. در این مرحه بسته به نوع طرح مورد نظر انواع دستگاه های چاپ وجود دارد.

     

    چاپ فلت یا تخت

    چاپ سیلندری

     

    این دستگاه ها رنگ و طرح اصلی را میزنند بعد از چاپ نوبت به قراردادن لایه ی چسب فیکساتیو بر روی کاشی می رسد. در این مرحله تقریبابه ازای هر 200 لیتر 5 تا 10 کیکوگرم چسب اضافی میکند و با پمپ جت بر روی کاشی اسپری می شود. لایه چسب بر روی کاشی باعث ثابت شدن لعاب و نچسبیدن گرد و غبار روی شابلون ها است.

     

     

     

    حمل و نقل و بار گیری یا LOADING:

    بعد از مرحله ی لعاب کاری و چاپ کاشی ها بارگیری شده و به بخش کوره منتقل می شود. بل از ورود به کوره کاشی ها از روی واگن ها بر روی نوار نقاله قرار می گیرند و بعد از غبار ربی و عبور از مقابل چشم الکتورنیکی که تعداد آن ها در عرض سینی کوره کنترل می کند وارد کوره می شود.

     

    کوره های نوع رولر دو تبقه می باشند و برای پخت کاشی های کف به کار ک میروند. این کوره طوری طراحی شده که میله های چرخان آن باعث به جلو رانده شدن تدریجی کاشی می شود. پخت کاشی از 4 بخش تشکیل شده است :

    پیش پخت

    پخت، مرحله ی پخت اصلی(جهنم اصلیمی باشد)

    خنک کننده ی سریع

    خنک کننده ی آرام

     

    دمای پیش پخت و پخت با توجه به نوع کاشی تنظیم می شود تا آسیبی به ابعاد کاشی وارد نشود و همچنین تاب نگیرد و سوختگی در لعاب و ماتی ایجاد نشود.

     

    SORT  و بسته بندی :

    در این مرحله کاشی از نظرسالم بودن کنترل شده و بسته بندی می شوند. در ابتدای این مرحله کاشی ها از روی نوار نقاله عبور کرده و به یک شخصی که در  مسیر عبور کاشی ها قرار گرفته می زسد که این شخص کاشی ها را از لحاظ شکل ظاهری کنترل کرده و آنهای که مشکل دارند با ماژیک علامت می زنند. سپس به یک کنترل کننده شکل ظاهری الکترونیکی می رسند و سپس ازآن به یک کنترل کننده ی پلانار که وجود تاب را بر روی کاشی تشخیص می دهد می رسد و در مرحله ی بعد به کنترل کننده ی ابعاد و ی لاینر می رود.

     

    واحد پرس کاشی دیواری :

    گرانول معرفی که به دستگاه پرس وارد شده تبدیل به بیسگویتخام می شود. مقدار فشار اعمال شده توسط پرس بستگی به اندازه و تعدادcavityها (قالب )دارد. بیسگویت ها خام بارگیری شده و با خطوط ریل به درون درایر سپس به کوره های تونلی (یک) منتقل می شوند و در آنجا پخت اول انجام میگیرد. سپس وارد خطوط انتظار شده وپس از خنک شدن به قسمت لعاب زنی برده می شود. دوباره وارد خطوط انتظار شده و سپس برای پخت دوم وارد کوره های طونلی( 2) می شود. پس از طی خطوط انتظار و خنک شدن به بخش sort و بسته بندی منتقلا می شود.

     

    درجه بندی کاشی ها

    ،1B،2A،2B،2C،3،,4متفرقه

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند

    فهرست:

    فصل اول

    انواع محصولات تولیدی شرکت کاشی و سرامیک الوند............................................................

    نوبت کاری.................................................................................................................................

    نمودار تشکیلات و پرسنل سازمانی(شکل1-1)..........................................................................

    تشکیلات تشکیلات و پرسنل خدمات بهداشت حرفه ای.........................................................

    لیست اقلام موجود در مرگز بهداشت کارخانه(جدول1-1)........................................................

    لیست دارو های موجود در مرکز بهداشت کارخانه(1-2)...........................................................

    لیست تعداد افراد شاغل در کارخانه(1-3)..................................................................................

    مواد اولیه.....................................................................................................................................

    پیوست(1)-یک نمونه از برگه موتد اوله برای کاشی دیواری.....................................................

    پیوست(2) -یک نمونه از برگه موتد اوله برای کاشی کف.........................................................

    شکل توزین(شکل 1-2).............................................................................................................

    تهیه دو غاب...............................................................................................................................

    شکل تهیه دو غاب(1-3)...........................................................................................................

    شکل اسپری(1-4).....................................................................................................................

    واحد پرس کاشی کف................................................................................................................

    لعاب زنی کاشی کف..................................................................................................................

    حمل و نقل و بارگیری(loading)............................................................................................

    Sort  و بسته بندی ..................................................................................................................

    واحد پرس کاشی دیواری..........................................................................................................

    درجه بندی کاشی ها(شکل 1-5)..............................................................................................

    تهیه لعاب...................................................................................................................................

     

    جدول دسته بندی مشاغل موجود در کارخانه و شتاسایی عوامل زیان آور

    ایستگاه های کاری (جدول1-4)..............................................................................................

    تهسیلات رفاهی.......................................................................................................................

    جدول( 1-5) تعداد توالت ها..................................................................................................

    جدول(1-6)تعداد دستشویی ها...............................................................................................

    فصل دوم

    2-1عوامل زیان آور شیمیایی فرایند    ...................................................................................

    2-1-1 مقدمه ...................................................................................................... ..................

    2-1-2 ، 1عوامل زیان آور شیمیایی فرایند  ........................................................ ..................

    جدول 2-1،لیست مواد اولیه واحد تهیه بدنه .........................................................................

    جدول2-2، لیست رنگ های مورد استفاده در لعاب   ...........................................................

    جدول2-3، لیس مواد شیمییایی مورد استفاده در آزمایشگاه ................................. ................

    جدول2-4، لیست مواد اولیه لعاب........................................................................... .............

    جدول 2-5، لیست مواد اولیه چاپ........................................................................................

    2-1-3، سم شناسی عوامل زیان آور شیمییایی مهم فرایند  ...................................................

    کربنات سدیم دو سود سبک

    تیتانیوم(Ti)

    هیدروکسید پتاسیم(KOH)

    بررسی برچسب گذاری و وجود برگه یMSDS مواد ..........................................................

    روش نمونه برداری از سیلیس کریستالین  .............................................................................

    2-1-4، نمونه برداری گرد و غبار کلی در شرکت .................................................................

    2-1-5 نتیجه گیری و پیشنهاد    ................................................................................... .......

    2-2 عوامل فیزیکی زیان آور فزایند........................................................................................

    2-2-1، روشنایی در محیط کار  ............................................................................................

    2-2-1-1، مقدمه     ..............................................................................................................

    2-2-1-2،تاثیرنور در دید.......................................................................................................

    جدول2-2-1، شدت روشنایی در سطح کار برای فعالیت های گوناگون ..............................

    2-2-2، ایستگاه ها و شدت های روشنایی اندازه گیری شده ................................................

    شکل 2-2-1، ایستگاه بندی برای سنجش نور  .....................................................................

    نتیجه گیری نور سنجی انبار محصول شماره ی   ...............................................................

    شکل2-2-2، سورت و بسته بندی  ........................................................................................

    جدول2-2-3، شدت های روشنایی اندازه گیری شده برای کاشی براق در بخش سورت   .................................................................................................................................................

    جدول2-2-4، شدت های روشنایی اندازه گیری شده برای کاشی مات در بخش سورت .....

    2-2-2، صدا در محیط ...........................................................................................................

    2-2-2-1، مقدمه   .................................................................................................................

    2-2-2-2،اثرات سوء سر و صدا بر روی کارگران   ...............................................................

    2-2-2-3، کنترل سر و صدا  ..................................................................................................

    شکل2-2-2-1، پلان صدا سنجی، بخش بالمیل های تهیه بدنه...............................................

    جدول2-2-2-1-،شماره ی ایستگاه های و تراز های شدت صوت اندازه گیری شده در بخش بالمیل های تهیه بدنه....................................................................................................................................

    شکل2-2-2-2-، پلان صداسنجی، بخش پرس دیواری...........................................................

    جدول2-2-2-2-، شماره ی ایستگاه ها و تراز های شدت صوت اندازه گیری شده در بخش پرس دیواری

    شکل2-2-2-3-، پلان بخش سورت و بسته بندی دیواری .....................................................

    شکل 2-2-2-3-، شماره ی ایستگاه هاو تراز های شدت صوت اندازه گیری شده در بخش سورت و بسته بندی دیواری..............................................................................................................................

    شکل 2-2-2-4-، پلان صدا سنجی پرس کف..........................................................................

    جدول2-2-2-4-، شماره ی ایستگاه وتراز های شدت صوت بخش پرس کف.......................

    2-2-2-5-، پلان صدا سنجی پرس citi ر................................................................................

    جدول2-2-2-5-، شماره ی ایستگاه و تراز های شدت اندازه گیزی شده بخش پرس  citi....

    2-2-3، ارتعاش در محیط کار ر.................................................................................................

    2-2-3-1، منابع ارتعاش در کارخانه و تدابیر کنترلی انجام شده برای آنها.................................

    2-2-4، استرس های حرارتی در محیط کار...............................................................................

    2-2-4-1، مقدمه........................................................................................................................

    2-2-4-2، کمیته های انداز ه گیری شرایط هوایی محیط کار.....................................................

    جدول2-2-4-1،انداز های حد آستانه جاز رویارویی با گرما بر پایه ی دمای ترگوی سان........

    جدول2-2-4-2، اندازه گیری انجام شده در مکان های مختلف شرکت.....................................

    2-2-4-3، مقایسه اندازه گیریهای آنجام شده با استانداردWBGT.............................................

    2-3 عوامل ارگونومیکی محیط کار ...........................................................................................

    2-3-1، مقدمه.............................................................................................................................

    جدول2-3-1، لیست های کاری و عوامل ارگونومیکی..............................................................

    2-3-2، ارزیابی سریع اندام های فوقانی بدن(RULA)...............................................................

    شکل2-3-1،بررسی ارگونومیکی کاچیلانزا................................................................................

    شکل2-3-2، بررسی ارگونومیکی شارژر...................................................................................

    فصل سوم

    3-1، ایمنی حریق ......................................................................................................................

    3-1-1، حفاظت در برابر آتش سوزی و انفجارات ...................................................................

    3-1-2، تقسیم بندی آتش...........................................................................................................

    3-1-3، انواع خاموش کننده ها...................................................................................................

    3-1-4، حریق های اتفاق افتاده و وسائل اطفاء و اعلام خطر موجوددر کارخانه ی الوند(1).....

    جدول3-1-1، لیست تمهیدات اطفاء حریق و انواع حریق های احتمالی داده شده در پست های کار مختلف..........................................................................................................................................

    شکل3-1-1، تجزیه و تحلیل درخت خطا در قسمت درایر عمودی............................................

    3-1-5، پیشنهاد و نظرات..............................................................................................................

    3-2، ایمنی برق.............................................................................................................................

    3-2-1، مقدمه...............................................................................................................................

    3-2-2، برای جلوگیری از برق گرفتگی افراد در هنگام کار باید چه مواردی رعایت شود...........

    3-2-3، ایمنی برق در کارخانه الوند(1) ......................................................................................

    3-3، ایمنی ماشین آلات.................................................................................................................

    3-3-1، مقدمه................................................................................................................................

    جدول3-3-1، ایمنی ماشین آلات خط تهیه بدنه(قسمت توزین) .................................................

    3-3-2، ایمنی دستگاه پرس کف و دیوار.......................................................................................

    جدول3-3-2، ایمنی ماشین آلات بخش فنی..................................................................................

    3-4، ایمنی جرثقیل.........................................................................................................................

    3-4-1، مقدمه.................................................................................................................................

    3-4-2تعریف  جرثقیل...................................................................................................................

    3-4-3، اصول ایمنی مربوط به این خطرات...................................................................................

    3-4-4،نکات عمومی در مورد ایمنی جرثقیل................................................................................

    3-4-5،نکات ایمنی در نصب و نگهداری......................................................................................

    3-4-6، جرثقیل های موجود در کارخانه الوند (1) .....................................................................

    3-5، ایمنی جوشکاری..................................................................................................................

    3-5-1، مقدمه ..............................................................................................................................

    3-5-2، خطرات جوشکاری..........................................................................................................

    3-6، ایمنی دیگ بخار(بویلر)و سیلندر های تحت فشار................................................................

    3-6-1،انواع ظروف تحت فشار....................................................................................................

    3-6-2، تعاریف............................................................................................................................

    3-6-3، آیین نامه های حفاظتی مولد بخار ودیگ های اب گرم...................................................

    3-6-3-1، سوپاپ اطمینان...........................................................................................................

    3-6-3-2، لوله های منبع آب پرکن مولد بخار............................................................................

    3-6-3-3، فشار آب....................................................................................................................

    3-6-3-4، آبنمای شیشه ای.........................................................................................................

    3-6-3-5، دستگاه های خود کار آبرسانی و قطع سوخت..........................................................

    3-6-4، ظروف تحت فشار موجود در کارخانه الوند(1).............................................................

    3-7، ایمنی کار با مواد شیمیایی...................................................................................................

    3-7-1، سیلیکات زیر کانیوم.........................................................................................................

    3-7-2، باریوم کربنات..................................................................................................................

    3-7-3،هیدروکلریک اسید........................................................................ ...................................

    3-7-4، چسبCMC ...................................................................................................................

    3-8، تجهیزات حفاظت فردی.......................................................................................................

    3-8-1، مقدمه...............................................................................................................................

    جدول3-8-1،  وسایل حفاظت فردی واحد تولید........................................................................

    جدول3-8-2،  وسایل حفاظت فردی واحد برق و تایسسات.......................................................

    جدول3-8-3، وسایل حفاظت فردی واحد آزمایشات و کنترل کیفی............................................

    جدول3-8-4، وسایل حفاظت فردی واحد فنی.............................................................................

    3-8-2، برگزاری کلاس های آموزشی در کارخانه ی الوند(1) .....................................................

    3-8-3، سطح آگاهی کارگران از علت استفاده از وسایل حفاظت فردی در کارخانه ی الوند(1)

    فصل پنجم

    5-1، تشکیلات مرکز بهداشت.......................................................................................................

    5-1-1، خانه ی بهداشت روستا.....................................................................................................

    5-1-2، مرکز بهداشتی شهر و روستا.............................................................................................

    5-1-3، مرکز بهداشت شهرستان....................................................................................................

    5-1-4، مرکز بهداشت استان..........................................................................................................

    5-1-5، وزارت خانه......................................................................................................................

    5-1-6، طرح پایش.........................................................................................................................

    5-1-7،طرح اصناف........................................................................................................................

    5-1-8،مرکز بهداشت شهرستان البرز..............................................................................................

    5-2، اداره ی کار..............................................................................................................................

    5-2-1، جایگاه سازمانی اداره ی کار و امور اجتماعی استان قزوین................................................

    5-2-2، اداره ی بازرسی کار............................................................................................................

    5-2-3، اداره ی روابط کار..............................................................................................................

    5-2-4، کاریابی غیر دولتی..............................................................................................................

    5-2-5، اداره ی امور اجتماعی........................................................................................................

    5-2-6، خانه های بهداشت کارگری...............................................................................................

    5-2-7، تشکل های کارگری و کارفرمایی.......................................................................................

    فصل ششم

    منابع و ضمائم..................................................................................................................................

    6-1، منابع.......................................................................................................................................

    6-2، پیوستها...................................................................................................................................

    6-2-1، پیوست(1)، نمونه برداری..................................................................................................

    6-2-2،پیوست (2)،MSDS............................................................................................................

    6-2-3،پیوست (3)، مرکزبهداشت..................................................................................................

    6-2-4،پیوست (4)، اداره کار.........................................................................................................

     

     

    .

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی شرکت کاشی و سرامیک الوند
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت