گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود

تعداد صفحات: 34 فرمت فایل: word کد فایل: 3091
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت قدیم:۱۳,۸۰۰ تومان
قیمت: ۸,۶۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود

    مقدمه

    یک نویسنده افکار و ذهنیات خود را با نوشته ها و یک مجسمه ساز تجسمهایش را با شکل دادن و ارائه آن در یک مجسم و یک نقاش هنر نقاشی اش را در تابلوها و خلاصه یک معمار علم و هنر و فرهنگ را در قالب طرح های یک بنا به جامعه عرضه می کند . هنر یک آرشیتکت ، خطوط گویای تجسمهائیست از عملکردهای یک بنا که در قالب طرح معماری عرضه می کند .

    وقتی یک آرشیتکت ساختمانی را طرح می کند از مجموعه دانش قرنها استفاده می کند . معماری از وقتی که انسان اولیه اولین باربرای خانواده اش غار یا پناهگاهی با سقف طرح کرد شروع شد . رسم و طرح معماری وقتی انسان اولین طرح این پناهگاه را روی شن یا خاک کشیده و قبلاً نقشه استفاده از مواد موجود را ریخته شروع شد .

    تاریخ طرح معماری را می توان در جنبش بزرگ تاریخ بشر و مستقیماً با آن جستجو کرد . آرشیتکت در سراسر این جنبش تاریخی ، به سنگینی به پیش می رفت ریاضیات و علوم تکیه کرده است . این پیش رفت ها منجر به ایجاد مواد ساختمانی و متدهای تازه شده است .

    آرشیتکت طراح با نقشه کش باید قادر به تبدیل شکل ها ، مواد ، رنگها و مقیاسات به بنایی جالب و زیبا باشد. و باید از علم مهندسی معماری سر در بیاورد تا بتواند بناها را مستحکم تر بسازد . و باید بتواند فضای مکوجود را به منظور بوجود آوردن ساختمان های مفید ، متعادل تقسیم کند .  

    معرفی با شهرستان ابهر

    لولاه لا تقطع اخبار الازمینه بعضها عن بعض و درست العلوم و ضاعت الاداب

    اگر نوشتن نبود اخبار زمانی به زمان دیگر نمی رسید و علوم و آداب محو و نابود می شد .

    نام شهر :  در قدیم اوهر نام فعلی ابهر و نام رایج آن در اصطلاح عامیه ابر .

    موقعیت جغرافیایی ک واقع در حد فاصل 13 دقیقه و 49 درجه طول شرقی و 9 قیقه و 36 درجه عرض شمالی .

    ارتفاع از سطح دریا : 1540 متر حداکثرمطلق درجه حرارت 38 درجه و حداقل مطلق برودت 5/15 درجه سانتیگراد .

    جمعیت : بر اساس سد شماری سراسی سال 1370 ه ش 191544 نفر با شهرستان .

    فاصله ها : فاصله تا مرکز تهران 240 کیلومتر تا قزوین 81 کیلومتر تا زنجان مرکز استان 90 کیلومتر .     

     

    تقسیمات کشوری : بر اساس آخرین تقسیمات کشوری استان زنجان واقع شدهو دارای 3 بخش ، 9 دهستان و 174 آبادی و چهار شهر به نام های ابهر ، هیدج ، صائین قلعه و سلطانیه می باشد .

    در تاریخ 4/7/85 نقشه ساختمان مسکونی توسط آقای محمد بیگی تحویل داده شد . و پس از کشیدن نما ، برش ، پلان پی کنی و آکس بندی ستونها ، پلان بادبندی و آکس بندی ستونها ، پلان تیر ریزی توسط برنامه outocad در تاریخ 12/7/85 تحویل داده شد .

    معرفی محل کارورزی  

    دفتر شرکت ساختمانی ابهر رود در تاریخ 1377 تاسیس شده . این دفتر واقع در شهرستان ابهر ابتدای خیابان طالقانی جنوبی و جز شرکتهای سهامی خاص می باشد . دفتر ابهر رود متعلق به جناب آقای بابک محمدبیگی دارای مدرک لیسانس عمران می باشد . و کارهای ساختمانی و پروژه های زیادی را اجرا و به اتمام رسانده اند از جمله فعالیتهای این دفتر : به اتمام رساندن پروژه های سبز کشت ، به اتمام رساندن پروژه کارخانه مینو ، به اتمام رساندن پروژه های مسکونی و ... می باشد .  

    در تاریخ 15 /7/85 نقشه ساختمانی مسکونی توسط آقای محمدبیگی به بنده تحویل دادند و پس از کشیدن ترسیم پلان تیر ریزی ، پلان بادبندی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها ، برش ، نمای شرقی توسط برنامه   CAD در 24/7/85 به ایشان تحویل داده شد .  

    در تاریخ 25/7/85 در روز سه شنبه نقشه ساختمانی مسکونی توسط سر پرست کارورز تحویل داده شد و پس از ترسیم نمای جنوبی ، برش ، پلان ، بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD به سر پرست کارورز در تاریخ 6/8/85 تحویل داده شد .

    در تاریخ 8/8/85 نقشه ساختمان مسکونی توسط آقای محمد بیگی تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 17/8/85 به ایشان تحویل داده شد .

     

    در تاریخ 20/8/85 نقشه ساختمان مسکونی توسط آقای محمد بیگی تحویل داده شد و پس از ترسیم نماها ، برش ، پلان بادبند و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان پی کنی و آکس بندی ستونها و پلان تیر ریزی توسط برنامه CAD در تاریخ 25/8/85 به ایشان تحویل داده شد. 

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , دانلود کارورزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , گزارش کارورزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , پروژه کارورزی گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , کارورزی در مورد گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود , گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی معماری در شرکت ساختمانی ابهر رود
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت