پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه

تعداد صفحات: 15 فرمت فایل: word کد فایل: 3134
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی تاسیسات
قیمت قدیم:۱۱,۷۰۰ تومان
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه

    مشخصات فنی

    بدنه :بدنه دستگاهها از ورق روغنی به ضخامت 2 میلیمتر ساخته شده که پس  از زنگ زدایی ،چربی گیری و فسفاتینک با یک دست رنگ کاملاً پوشیده می شود . ضمناً بدنه برچسب سفارش از ورق گالوانیزه نیز قابل ساخت می باشد .

    کویل : کویل در هوا سازهای مخصوص از لوله مسی به قطر 8/5 اینچ یا با لوله فولادی مانسمان به قطر 17 میلیمتر با فین های آلومینیومی ساخته می شود . اتصال لوله به فین های آلومنیومی به روش Mechanical Expansion صورت گرفته و تعداد فینها در هر اینچ 9 عدد می باشد .

    پروانه و موتور : پروانه از نوع سانتریفوژ Backward Curved بوده و به صورت استاتیکی و دینامیکی کاملاً بالانس می شود . جنس پروانه بر حسب پروانه برحسب سفارش از ورق روغنی رنگ شده یا تمام گالوانیزه ساخته خواهد شد .

    مزایای دستگاه :

    بالا بودن ظرفیت حرارتی باعث کاستن از تعداد دستگاههای گرم کن و در نتیجه کاهش هزینه ها می گردد .

     بالا بودن ظرفیت هوا دهی باعث وزش ایده آل در کارگاههای بزرگ شده و دمای یکنواختی در تمام نقاط سالنها ایجاد می شود .

     قدرت پرتاب هوا در این دستگاه به 18 متر می سد .

     با افزودن فیلتر کارتریج در قسمت مربوط به مکش ،این دستگاه عمل پرزگیری و تهویه را توماً انجام می دهد که یکی از معضلات کارخانجات نساجی است .

    با اتصال قسمت مکش دستگاه به هوای آزاد عمل تهویه در کارگاهایی که دارای دود و دم زیادی هستند ، به طور کامل انجام می پذیرد .

    برای ساپورت دستگاه هیچگونه جایگاه مخصوصی مورد نیاز نیست زیرا با ساپورت بر روی دستگاه تعبیه شده است و بوسیله چهار عدد بولت به دیوار یا ستون های فلزی متصل میگردد .

     

    ابعاد هوا سازهای صنعتی مخصوص

    (جداول در فایل اصلی موجود است)

     

    پرده هوایی                                        AIR CURTAIN

    پرده هوایی دستگاهی است که در جلو درب های همیشه باز و یا پرتردد نصب می شود و از ورود گردو خاک ، حشرات موذی جلوگیری کرده و پرده ای از هوا را به صورت جت در جلو درب ایجاد نموده و باعث می شود هوای داخل سالنها با هوای بیرون ایزوله شود . در فصول سرد هوای گرم و در فصول گرم هوای سرد تولید می نماید .

    مشخصات فنی

    محفظه فیلتر : این قسمت جهت جلوگیری از ورود حشرات و پرندگان به داخل فن (با توجه به بالا بودن فشار دبی فن) طراحی و ساخته شده است .

     کویل حرارتی: کویل در سیستمهای حرارتی آبگرم از لوله مسی به قطر 8/5 اینچ با فین های آلومینیومی و در سیستمهای بخار از لوله های فولادی مانسمان به قطر 17 میلیمتر بافین های آلومینیومی ساخته می شود . ضمناً کویلهای سه ردیفه و تا فشار 10 آتمسفر کار می کنند .

     پروانه و موتور : پروانه دستگاه از نوع محوری TURBO پر شتاب با راندمان بالا و پره ها به صورت AIR FOIL که قادر به ایجاد فشار ودبی بالایی می باشند و طراحی شده است . ضمناً جهت کاستن ازسرعت خروجی و تبدیل به قشار در خروجی فن ، دیفیوزر در نظر گرفته شده است . و تسمه به فن منتقل می گردد .

    کانال های خروج هوا :  کانالها از ورق 2 میلیمتر فولادی ساخته شده و مجهز به دریچه های متغیری است که می تواند هوا را در جهت مورد نیاز با سرعت زیاد در جلو درب هدایت نماید .

    استراکچر فولادی : ساپورت چهر پایه فلزی که کاملاً بر روی زمین محکم شده است مجموعه و زین فن و کویل و سایر متعلقات  را نگه می دارد .

    این مجموعه قبلاً بر روی شاسی مخصوص نصب و قابل حمل بوده و درجا قابل نصب است .

    موارد استفاده :

    جلو درب سالنهای تولید پرتردد .

    در انبارهایی که به اقتضای کار باید باز بماند .

    درب سالن هایی که ماشین آلالات CNC در آنها نصب شده است .

    سالن هایی که تولید لوکوموتیوها در ایستگاههای راه آهن

    درب سالنها  انبارهای سرخانه

     سالن هایی که تولید کننده محصولات غذایی و بهداشتی هستند .

     درب سالن های نوشابه سازی

    دمپر لینکیجدار مخصوص سیستم های تهویه

     ((LOUVER DAMPER))

    این نوع دمپرها در سایزهای مختلف برای کنترل هوای ورودی ه سیستم طراحی و ساخته می شود .

     اهرمهای نصب شده بر روی پرهها طوری مونتاژ شده است که برای باز کردن آن چه در حالت مکش فن و چه در حالت بی بار نیروی یکسان مورد نیاز است .

    بالهای پره ها با استفاده از لوله 27 گالوانیزه و بلبرینگ بر روی شاسی سوار شده اند ودر نتیجه لازم کمتر بوده و باز کردن دمپر بسیار سهل و آسان می باشد .

    برای باز کردن دمپر بطور اتوماتیک از سیلندرهای هوای فشرده و یا موتورهای برقی استفاده می شود .

    دمپر ضمن اینکه از ورق گالوانیزه یا ورق روغنی فولادی ساخته شده است و جهت جلوگیری از خورندگی بوسیله یک لایه محافظ اپکسی شل پوشیده می شود.

    پروانه فن های سانتریفوژ

    BACKWARD & FIRWARD IMPELERS

    پروانه فنهای سانتریفوژ به صورت BACKWARD و FORVARD در سایزهای مختلف طراحی و ساخته می شوند .

    انواع پروانه های سانتریفوژ جهت مصارف مختلف مورداستفاده قرارمی گیرند ، کثل تهویه دودودم  سالنها ، برای انتقال گرد و خاک در سیستمهای تهویه مرکزی انتقال پنبه و مواد سبک در صنعت نساجی .

    پروانه ها از ورق فولادی مقاوم ساخته شده اند .

    استفاده از این پروانه ها در دورهای بالا مستلزم بالانس استاتیکی و دینامیکی کامل است .

    این شرکت قادر به ساخت پروانه هایی به وزن 120 کیلوگرم در فرمهای مختلف می باشد .

    مشخصات فنی رادیاتور بخار

    با توجه به مصارف مختلف این نوع رادیاتور ها در صنعت معمولاً تولید آن به صورت سفارش مخصوص و در سایزهای مختلف ساخته می شود .

    نوع لوله های مصرفی فولادی ، استیل مخصوص تبادل حرارت و به قطر 17 میلیمتر می باشد .

    فین ها آلومینیومی و در هر اینچ طول لوله به تعداد 9 عدد می باشد .

    با استفاده از قالبهای مختلف برای ساخت انواع فینها به صورت 2و3و4و6 و هشت ردیفه امکان تولید وجود دارد .

    کلکتورهای دو طرف رادیاتور بخار از ورق فولادی 4 میلیمتر و مقاوم در فشار کار 150 PSI می باشد .

    اکثراً رادیاتورهای بخار دارای قاب فلزی هستند که با پوشش رنگ محافظت می شود.

    مشخصات فنی رادیاتور های آب گرم

    رادیاتورهای گرمایشی و سرمایشی کهدر سیستم های تهویه کارگاههای نساجی ، ساختمان های اداری ، بیمارستانها ، مراکز ورزشی ، استخر های شنا و غیره قابل نصب می باشند . در اندازه های مختلف قابل ساخت می باشند .

    ننوع لوله های مصرفی در این رادیاتورها مسی بوده و به قطر 8/5 و در ضخامتهای مختلف بر حسب فشارهای مختلف طراحی و ساخته می شوند .

    فینهای مصرفی از نوع آلومینیومی و در هر اینچ طول لوله 9 عدد می باشد .

    کلکتورهای رادیاتور ها از لوله مسی در قطرهای 1 4/1 می باشند .

    همه رادیاتور های آب دارای قاب فلزی از ورق فولادی بوده و بوسیله پوشش رنگ محافظت می گردد .

    پونیت هیترهای استاندارد

    مشخصات فنی

    بدنه : بدنه دستگاهها از ورق روغنی به ضخامت یک میلی متر ساخته شده که پس از زنگ زدایی ،چربی گیری و فسفاتینک با دست رنگ کاملاً پوشیده می شود . ضمناً برحسب سفارش بدنه از ورق گالوانیزه نیز قابل ساخت می باشد .

    کویل : کویل در یونیت هیتر های آب گرم مسی به قطر 8/5 اینچ با فین های آلومینیومی و در یونیت هیترهای بخار از لوله های فولادی مانسمان به قطر 8/3 اینچ بافین های آلومینیومی ساخته می شود . اتصال لوله به فین های آلومینیومی به روش Mechanical Expansion صورت گرفته و تعداد فین در هر اینچ 9 عدد می باشد . ضمناً در یوانیت های فین دار به صورت عمودی قرار داده می شوند . کویل یونیت هیترهای آب گرم با فشار 150 و کویل یونیت هیترهای بخار با فشار 225 پوند بر اینچ مربع تست می شوند .

    پروانه و موتور : پروانه دستگاه از نوع محوری بوده و به صورت استاتیکی ودینامیکی کاملاً می گردد . ضمناً موتور دستگاهها در تیپ های یک ، 900 دور و در تیپ های دو ، 1450 دور در دقیقه می باشد .

  • فهرست و منابع پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, گزارش کارآموزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, پروژه کارآموزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, دانلود کارورزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, گزارش کارورزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, پروژه کارورزی پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, کارآموزی در مورد پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, کارورزی در مورد پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, نمونه گزارش کارآموزی درباره پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه, گزارش کار در مورد پروژه کارآموزی دستگاه های هوا ساز صنعتی مخصوص در شرکت آیسان تهویه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت