گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس

تعداد صفحات: 64 فرمت فایل: word کد فایل: 3295
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی شیمی
قیمت قدیم:۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۴,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس

    گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس   :

    پیشگفتار :

    در طول دوره کارآموزی در شرکت تولی پرس در  استان قزوین  ، با سیستم های گوناگون حسابداری و انبارداری در شرکت آشنا شدم و به بررسی آنها پرداختم ، شرکت را از جوانب گوناگون مورد بررسی قرار داده و به نتایج و راهکارهایی در زمینه بهبود وضعیت در شرکت دست یافتم ، این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب در طول دوره کارآموزی که به استحضار جنابعالی خواهد رسید .

    مقدمه :

    جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می کند که لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است که مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن که به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری که پاسخگوی نیاز کاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از سیستم «حضور و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مکانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امکانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت کاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد که بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.

    فصل اول

    معرفی شرکت تولی پرس 

     

    معرفی شرکت :

    در اوایل دهه 30 شمسی با ورود پودر های شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبک ، صابون ، خاکستر اجاق و ... برخی شرکت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور نمود.

    در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال 1343 تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانه بازار نمود.

    با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت تولی پرس (سهامی خاص) با ظرفیت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال 1352 به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله : پودر لباس شویی دریا و تک، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم کننده لباس هاله و سفید کننده زدا شروع به فعالیت نمود.

    در ابتدای دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در کشور، شرکت تولی پرس اقدام به افزایش ظرفیت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.

    شرکت تولی پرس هم اینک با بیش از 200000 تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت کشور و با مارک های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر : دریا، شوما ، جام، هاله و ... با بیش از 35 درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، 29 درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادرکنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی کشور به بیش از 28 کشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.

    شرکت تولی پرس به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت کیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت جایزه بین المللی کیفیت و کمیت و در شمار یکصد شرکت برتر ایرانی قرار دارد.

    مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد

     

    در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.
    در این راستا ، شرکت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی کردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریکه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و کسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملکرد مسلم این شرکت در حوزه مشتری گرایی می باشد.

     

     

    اداره بازاریابی شرکت تولی پرس با پیروی از استراتژی کلان شرکت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد و همچنین با تنظیم کانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.
     

     

    دریافت لوح تقدیر و تندیس در اولین جشنواره قهرمانان صنعت 1384/07/17

    در اولین جشنواره قهرمانان صنعت (نوبل اقتصاد ایران) شرکت تولی پرس موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس گردید

     

     
    در ارزیابی های صورت گرفته از سوی هیئت داوران اولین جشنواره قهرمانان صنعت (نوبل اقتصاد ایران) شرکت تولی پرس و مدیریت داهیانه آن به پاس تلاش مستمر خلاقیت تولید و صادرات توام با کیفیت و توان افزا به عنوان قهرمان صنعت کشور معرفی و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس زرین گردید.
     
    افتخارات تولی پرس

     

    شرکت تولی‌پرس به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی و ایمنی بهداشت)، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت کیفیت) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و جایزه بین‌المللی کیفیت و کمیت، تندیس بلورین اقتصاد سبز، لوح تقدیر کاهش مصرف انرژی، لوح تقدیر صنعت سبز، گواهینامه تعهد به سرآمدی در روز ملی بهره‌وری، گواهینامه اهتمام به تعالی در روز ملی کیفیت، لوح تقدیر واحد برتر از وزارت صنایع و جایزه جهانی کیفیت، نوآوری و بهترین نام تجاری و به عنوان صادرکننده نمونه کشور شناخته شده است.

    افزایش سرمایه صد در صدی شرکت تولی پرس 1386/01/15

    سرمایه تولی پرس 100% افزایش یافت

     

    در جریان مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت تولی پرس که روز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه 1386 با حضور بیش از دو سوم سهامداران برگزار شد، سرمایه این شرکت به دو برابر افزایش یافت.
    به گزارش واحد اطلاع رسانی شرکت تولی پرس، در این مجمع عمومی که ریاست آن برعهده مهندس نوراله عابدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری البرز بود، سهامداران حاضر به اتفاق آرا پس از استماع گزارش هیات مدیره و دلایل افزایش سرمایه که توسط مهندس سید رضا زیتون نژاد موسویان مدیر عامل شرکت بیان شد، رای به افزایش 100% سرمایه شرکت دادند.

     

    بر پایه این گزارش بر اساس این تصمیم مجمع عمومی فوق سرمایه شرکت از مبلغ 50 میلیارد ریال به مبلغ 100 میلیارد ریال افزایش یافت.

    این گزارش می افزاید: افزایش 50 میلیارد ریالی سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران و یا مطالبات آنها و نیز پذیره نویسی که پس از اخذ مجوز از سازمان بورس به زودی انجام خواهد شد، تامین می گردد. این گزارش در ادامه آورده است که مدیر عامل شرکت تولی پرس در جریان طرح دلایل افزایش سرمایه شرکت با اشاره به روند رو به رشد تقاضای داخلی و خارجی برای محصولات شرکت تولی پرس طی 3 سال اخیر و افزایش تولیدات و صادرات آن گفت: در سال گذشته شرکت برای اولین بار موفق به صدور 50 هزار تن پودر گردید که رشد خوبی را نسبت به سال های ما قبل آن به نمایش گذارد و این در شرایطی بود که موانع متعددی بر سر راه صادرات پودر وجود داشته است.

    زیتون نژاد ادامه داد: در شرایط موجود سهام اول بازار داخلی و صادرات پودر شوینده از آن شرکت تولی پرس است و این مطلب با توجه به طرح های ایجاد و توسعه توسط سایر تولیدکنندگان داخلی، ما را بر آن داشت که طرح توسعه پیشرفته ای را برای تولید 100 هزار تن پودر شوینده دیگر تدارک ببینیم. وی افزود: طرح توسعه هم اینک در مرحله ورود ماشین آلات بوده و حدود نیمی از ماشین آلات خریداری شده نیز تاکنون وارد گردیده و الباقی نیز تا 4 ماه آینده طی 3 مرحله وارد و حداکثر تا نیمه اول امسال کار نصب آنها به اتمام خواهد رسید. وی همچنین متذکر شد که ظرفیت 100 هزار تنی افزایش یافته صرفاً جهت صادرات است.

    بر پایه این گزارش در این جلسه همچنین مهندس عابدی نیز با اشاره به سرمایه 7میلیون دلاری شرکت در سال 1357 و نیز عملکرد خوب و رو به توسعه شرکت از نظر بازرگانی و صنعتی گفت: با این افزایش سرمایه که امروز به تصویب سهامداران رسید، سرمایه شرکت تولی پرس به عنوان یک شرکت حاضر در بازارهای جهانی از مرز 10 میلیون دلار خواهد گذشت. 

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولی پرس
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت