گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 3491
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تربیتی
قیمت قدیم:۱۸,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم

    در تاریخ 3/7 وارد مهد کودک ترنم شدم بعد از معرفی خودم به مدیر مهد وارد کلاس آمادگی (1) شدم و شروع به کار کردن که کارها شامل این موارد می شد.

    چون بچه ها در روزهای اول کتاب کار نداشتند خمیربازی می کردند، بچه ها را به همراه مربی به حیاط می بردم و با هم شعر می خواندیم و بازی می کردیم.

    روز بعد مربی آمادگی (2) حضور نداشت و من به این کلاس رفتم و با بچه ها بازی یخ شو، آب شو را بازی کردیم و خیلی خوششان آمد. برای آنها کتاب قصه شنگول و منگول را همراه با تقلید صدا خواندم و از جمله کارهایی را که کردم دادن کتاب رنگ آمیزی و شیوه رنگ آمیزی را به آنها آموزش دادم.

    برای عید سعید فطر به همراه مربی کاردستی درست کردم. دادن دفتر کار (شطرنجی) به بچه ها که از قبل شکل فصل پائیز را کشیده بودیم بچه ها انگشتانشان را به گواش آغشته کردند و به جای هر برگ انگشت شان را فشار دادند. با هم به صورت گروهی و فردی در مورد فصل پائیز شعر کار کردیم.

    با بچه ها برای دیدن به سالن تلویزیون می رفتیم با توجه به میل بچه ها با هم به حیاط رفتیم و بازی گرگم به هوا را بازی کردیم. نقاشی کردن لباس های پائیزی و آموزش علامت استاندارد. تدریس در مورد کوچه، خیابان انجام شد که من در مورد اینکه چگونه از خیابان گذر کنند، یا خیابان چه جور جایی است. در مورد چراغ راهنمایی توضیح دادم و اینکه چه موقع رنگها تغییر کرد از خیابان گذر کنیم و اینکه باید به پلیسی که در خیابان هست احترام بگذاریم.

    تدریس بعدی در مورد خانه و خانواده بود که توضیحاتی داده شد که شامل این توضیحات می باشد. وقتی از مهد تعطیل می شوید چه کسی دنبال شما می آید و به کجا می روید و آن جا چه جور جایی است و چه کسانی در آنجا زندگی می کنند. باید به مادر و پدر احترام بگذارید و در انجام دادن کارها هم به آنها کمک کنید.

    چون قرار بود در تاریخ 30/7 بچه ها را برای بازدید از شهرک ترافیک ببریم که در مورد چراغ راهنما و پلیس که قبلاً در کلاس توضیح داده شد سوالاتی از آنها پرسیدیم و با توجه به هماهنگی قبلی شعر آقا پلیس را با هم خواندیم.

    تدریس در مورد واحد کار بهداشت، انجام شد که در آن نحوه مسواک زدن را آموزش دادم و اینکه چند نوبت در روز باید مسواک بزنند. از مسواک دیگران استفاده نکنند و وسایل شخصی خودشان را نه به کسی بدهند و نه از کسی بگیرند [لیوان- شانه- حوله]. برای تقویت انگشتان و هماهنگی بین چشم ها و دستان کار با سوزن را به بچه ها دادیم به این صورت که شکل یکی از میوه های فصل پائیز را کشیدیم و بچه ها با توجه به آن شکل سوزن را درست در محل نقطه چین قرار می دادند و شکل سیب را جدا می کردند.

    چون قرار بود برای بازدید به مهد ما بیایند در مورد فصل پائیز صحبت هایی کردیم و با استفاده از انگشتان شعری در مورد فصل پائیز خواندند. (آموزش با استفاده از انگشتان)

    با استفاده از گواش و قلم مو پرچم ایران را رنگ زدند. تدریس در مورد واحد کار سنگها ارائه شد اینکه سنگها از چه و از کجا می آیند. چه رنگ هایی هستند. شکل آنها فرق می کند، رنگ آنها یکی نیست.بعضی ها زبر، بعضی ها صاف هستند.

    واحد کار آب تدریس شد اینکه آب چه رنگی است، چه مزه ای دارد، چه طور بوجود می آید، بو دارد.

    آموزش اعداد ریاضی [5و4و3و2و1] برای عدد یک بچه ها شکلی را که در دفتر شطرنجی کشیده بودیم با توجه به عدد یک رنگ آمیزی کردند.

    عدد 2 که بچه ها خود عدد را با مداد شمعی رنگ آمیزی کردند و گیلاس را با تراشه های مداد چسباندن و تا عدد 5 به همین صورت در دفتر آنها شکل هایی شد و آنها با توجه به آن عدد رنگ آمیزی می کردند. برای تقویت تمرکز حواس و سرعت عمل کودک صندلی بازی انجام شد.

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی مهد کودک و پیش دبستانی ترنم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت