گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات

تعداد صفحات: 81 فرمت فایل: word کد فایل: 3686
سال: 1387 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۲۹,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲۱,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات

    مقدمه:

    شرکت مهندسی نارا خدمات در زمینه واردات و خدمات دستگاه های بانکی  از جمله CBD  SORTER ,ATMو .... فعالیت دارد که اکثر بانک های کشور را تحت پوشش داردو توانسته است پاسخگوی نیاز تعداد زیادی از شرکتها، سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی باشد.

    ترکیب تخصصی ، شامل تخصص های نرم افزار، سخت افزار ، صنایع و الکترونیک  میباشد. به جهت وجود تخصص در مدیران ارشد شرکت این مجموعه بر پایه اصول و دانش تخصصی انفورماتیک در جهت تامین ماموریتهای پیش بینی شده بنا نهاده شده است.

    این مجموعه در زمینه های بازرگانی و فروش و خدمات پس از فروش سیستمهای بانکی  ارائه خدمات در نگهداری و استفاده بهینه از سخت افزارها و نرم افزارهای کامپیوتری (عقد قراردادهای خدمات و پشتیبانی)، و پیاده سازی سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از ابزارهای نوین  قادر به همکاری میباشد.

    همچنین این شرکت همواره به دنبال پیدا کردن روش های جدید جهت ارائه خدمات بهتروارتقاء سطح کیفی و بهره‏وری بالا میباشد، امید است با همکاریهای فی مابین شاهد شکوفائی هر چه بیشترآن سازمان محترم باشیم. در این قسمت به معرفی واحدهای مختلف این شرکت می پردازیم:

     

    واحد شبکه:

    در این واحد کلیه امور مربوط به شبکه انجام می شود وهم چنین طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکت هم بر عهده این واحد می باشد که اینجانب در این واحد فعالیت دارم .

     

    واحد نرم افزار: که شامل بخش های متفاوت نرم افزار مالی اداری..نرم افزار CBD و... میباشد نرم افزار های داخلی شرکت و هم چنین نرم افزار های مربوط به دستگاه ها در این واحد تولید میشود

    واحد سخت افزار: کلیه امور مربوط به سخت افزار دستگاه ها انتخاب نوع دستگاه های خریداری شده و تعمیرات را بر عهده دارد

    واحد قراردادها: که تمام قراردادهای داخلی و خارجی شرکت به عهده این واحد است

    واحد بازرگانی

    واحد ATM :که خدمات به ATM های تعدادی از بانک ها از جمله موسسه انصار و... بر عهده دارد

    واحد SORTER : که از دستگاه های بانکی است.

    واحد : MATICA که مربوط به تهیه و تولید کارت های هوشمند می باشد و خود شامل دو خش نرم افزار و سخت افزار می باشد

     واحد CBD: که دستگاه چاپ چک است این واحد هم دو بخش نرم افزار و سخت افزار دارد

    -2: مقدمه

    PHP که در ابتدا در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد، مخفف واژگان  Personal Home Pages به حساب می‌آمد. 

    با گسترش قابلیها و موارد استفاده این زبان، PHP در معنای Hypertext Preprocessor به‌کارگرفته‌شد.(عبارت‌پیش‌پردازشگر(preprocessor) بدین معنی‌است‌کهPHP، اطلاعات را قبل ازتبدیل به زبان HTML،پردازش می‌کند.)   

    مطابق مطالب سایت وب رسمی PHP، که در آدرس www.PHP.net  (تصویر (i-1 PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرویس دهنده HTML , platform-independent (Server-side) embedded می‌باشد

    سمت سرویس دهنده بودن PHP، بدین معناست که تمام پردازشهای این زبان بر روی سرویس دهنده (Server) انجام می‌گیرد. یک سرویس دهنده، در حقیقت یک کامپیوتر مخصوص می‌باشد که صفحات وب در انجا نگهداری می‌شوند و از آنجا به مرورگر کاربران منتقل  می‌شوند. 

    منظور از platform-independent   بودن این زبان، این است که بر روی هر سیستم و با هر سیستم عاملی از قبیلMacintosh, Windows NT , Unix اجرا می‌شود. توجه کنید که منظور از این سیستم عاملها، سیستم عاملهایی می‌باشند که بر روی سرویس دهنده‌نصب می‌شوند برعکس  Asp فقط روی سرویس‌دهنده‌های  Microsoft اجرا می‌شوند.PHP  نه تنها قابلیت اجرا بر روی هر سیستم عاملی  را دارا می‌باشد، بلکه برای منتقل کردن برنامه‌های آن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر، احتیاج به تغییرات اندکی خواهید داشت و حتی در بعضی از موارد، بدون احتیاج به هیچ تغییری می‌توانید، یک برنامه به زبان PHP را از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل کنید. 

    منظور از HTML embedded  بودن PHP این است که دستورات این زبان در بین کدهای HTML قرار می‌گیرند. بنابراین برنامه نویسی به زبان PHP کمی پیچیده تر از برنامه نویسی به زیان HTML، به حساب می‌آید.

    PHP بر خلاف زبانهای برنامه نویسی (Programming Languages)     یک زبان اسکریپتی (Scripting language) می باشد. به عبارت دیگر دستورات PHP بعد از رخداد یک رویداد (event)، اجراء می‌شوند. این رویدادها می‌تواند شامل ارسال یک فرم، رفتن به یک URL مشخص و یا موارد دیگر باشند. متداولترین زبان اسکریپتی، زبان Java Script می باشد که معمولاً برای پاسخ به رویدادهای کاربرد در مرورگر وب، به کار می‌رود. 

     تفاوت عمده Java Script با PHP در این است که Java Script یک تکنولوژی سمت سرویس گیرنده Client- side)) می باشد. زبانهایی مانند Java Script یا PHP، تفسیر شونده (interpreted) نامیده می‌شوند. به عبارت دیگر برای اجرا به یک مفسر مانند مرورگر وب احتیاج دارند. اما زبانهای برنامه نویسی مانندC یا Java بعد از ترجمه زبان ماشین (Compile) به خودی خود قابل اجراء می‌باشند.   

    جدیدترین نسخه PHP  نسخه 4.0  این زبان اسکریپتی می‌باشد.  

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات

    فهرست:

    فصل اول:

    آشنایی با محل کارآموزی

    1

    فصل دوم:

    آشنایی با زبان PHP

    6

    1-2:

    مقدمه

    7

    2-2:

    برتریها و نقاط قوت PHP

    9

    3-2:

    شما به چه چیزی احتیاج دارید؟

    11

    4-2:

    PHP و فرم های  HTML

    13

    5-2:

    ساختار های کنترلی

    18

    6-2:

    ایجاد توابع

    26

    7-2:

    پایگاه های داده

    33

    8-2:

    ایجاد برنامه های کاربردی وب

    48

    فصل سوم:

    آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات

    64

    1-3:

    برنامه تغییر سایز عکس

    65

    2-3:

    برنامه ثبت نام کاربر

    67

    3-3:

    برنامه login و logout

    76

    4-3:

    برنامه چک کردن و عوض کردن رمز عبور

    79

     

    فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی

    82

     

    گزارش پیشرفت کارآموزی شماره یک

    83

     

    گزارش پیشرفت کارآموزی شماره دو

    84

     

    گزارش پیشرفت کارآموزی شماره سه

    85

     

    فرم پایان دوره کارآموزی

    86

     

     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP در شرکت نارا خدمات
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت