پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان

تعداد صفحات: 46 فرمت فایل: word کد فایل: 3731
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: کارخانجات و شرکت ها
قیمت قدیم:۲۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۶,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان

    فصل اول

    مشخصات عمومی کارخانه

    شرکت کفش طوفان در سال 1372 در شهر هیدج توسط چهار نفر تاسیس شد و سپس شرکت مذکور پس از چند سال به تهران انتقال یافت و بالاخره درسال 1378 به شهرک صنعتی حسین آباد صایین قلعه واقع در 60 کیلومتری جاده زنجان – تهران انتقال یافت .

    وضعیت مالک شرکت به صورت شراکتی است که از چهار نفر تشکیل شده که هر کدام به نسبت مساوی از شرکت سهم دارند افراد سهیم در شرکت هیئت مدیره شرکت را تشکیل می دهند که با نظر خود مدیر عامل شرکت را انتخاب می کنند شرکت طوفان 000/30 متر مربع مساحت دارد و از دو قسمت تشکیل شده است که شرکت اول یا شرکت تولیدی که 000/20 متر مربع مساحت دارد و شرکت دوم یا انبارهای شرکت که تقریباً 000/10 متر مربع مساحت دارد و از دو انبار مواد اولیه و محصولات تشکیل شده است . دفتر فروش شرکت در تهران واقع شده و وظیفه فروش محصولات و خرید مواد اولیه را عهده دارد . مدیر عامل شرکت دارای لیسانس مدیریت صنعتی و کارگران شرکت نیز دارای حداقل مدرک دیپلم هستند . محصولات شرکت عبارتند از : دمپایی راحتی ، کتانی ، کفش ورزشی ، صندل و ...

    روش تولید محصولات به صورت نیمه اتوماتیک است و دستگاه های موجود عبارتند از : دستگاه برش تحت فشار ( دو دستگاه ) ، دستگاه میخچه زنی ، دستگاه سگک زنی ، دستگاه برش معمولی ، دستگاه قالب گیری و تزریق (PU) دستگاه مخلوط کن ، گرمکن و چرخ دوخت .

    پروژه تهیه شده در مورد دمپایی راحتی است که روش تولید آن به شرح زیر است :

    به طور کلی دمپایی راحتی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از : پوسته بالایی کف دمپایی ، قسمت رویه دمپایی یا پسته ای و پوسته زیرین کف  دمپایی یا کف اصلی که روش تولیدهر کدام توضیح داده خواهد شد . مواد اولیه مورد نیاز شرکت فوم ، سگک یا بند دمپایی ، میخچه ، ماده POLYOL ، ماده ISO  CYANATE ، رنگ دلخواه ( برای تولید دمپایی با رنگهای مختلف ) می باشد که از کارخانجات دیگر خریداری می شوند .

     

    روش تولید پوسته بالایی کف دمپایی

      پوسته بالایی به صورت لایه های فوم است که توسط دستگاه برش ، برش داده می شود برش فوم بدین صورت است که ابتدا فوم را در دستگاه قرار داده و سپس قالب را روی فوم قرار می دهند و دستگاه به طور اتوماتیک عمل کرده و با فشار آن را برش می دهند پس از برش قطعه بریده شده به دستگاه شابلون  زنی می گویند پس از شابلون زنی پوسته بالایی آماده شده و در کنار دستگاه PU انبار می شود .

     

    روش تولید رویه کفش یا پسته ای

    رویه کفش که ما از این به بعد با نام پسته ای از آن یاد خواهیم کرد نیز همانند پوسته بالایی به صورت لایه های فوم بوده و با دستگاه برش تحت فشار برش داده می شود ولی قالب پسته ای با قالب پوسته بالایی متفاوت است . پس ازبرش پسته ای آن را به دستگاه دوخت حمل می کنند در آنچا پسته را دور دوزی می کنند  دور دوزی پسته ای برای بالا بردن استقامت آن و همچنین زیبایی کفش است پس از دوخت نوبت میخچه زنی است که این کار توسط دستگاه میخچه زنی صورت می گیرد مرحله بعدی وصل کردن بند یا همان سگک روی پسته ای است پس از وصل کردن سگک پسته ای نیز آماده شده و به دستگاه  PU حمل می شود و در آنجا انبارش می شود .

     

    روش تولید پوسته زیرین کف یا کف اصلی :

    ابتدا دو ماده ISO Cyanate, Poloyol که به صورت جامد می باشد در بشکه های دربسته به شرکت می آیند . این دو ماده در داخل گرمکن قرار داده شده و به مدت 24 ساعت در دمای 75 درجه گرم شده و به صورت مایع در می آیند پس از گرم کردن ، رنگ مورد دلخواه به polyol اضافه می شود و ماده ISO Cyanate, Poloyol به دستگاه مخلوط کن که دارای یک مخزن است منتقل شده و در آنجا مخلوط می شوند پس از این مراحل دو ماده فوق به دستگلاه pu منتقل می شوند . پس از انجام مراحل فوق نوبت به مرحله اصلی تولید بعنی اتصال پوسته بالایی ، پسته ای و تشکیل پوسته پاییم کف می رسد پسته ای و پوسته بالایی را روی قالب سوار کرده و پوسته پایینی شکل می گیرد و باعث اتصال پسته ای و پوسته ای بالایی و پایینی به هم می شود و سپس نوبت به تزریق می رسد در این مرحله نوعی را روی دمپایی تزریق می کنند که باعث براق شدن دمپایی می شود . پس از این مراحل ضایعات کف دمپایی برش داده می شود و در کارتن های مخصوص بسته بندی شده و به انبار کارخانه منتقل می شود .

    چارت سازمانی این شرکت بسیار ساده است . در این شرکت مدیر عامل زیر نظر هیئت مدیره شرکت که سهامداران شرکت هستند عمل می کند و بخش های دیگر کارخانه نیز بیشتر زیر نظر مدیر عامل کار می کنند . البته قسمت های مرتبط با تولید زیر نظر مهندس کارخانه کار می کنند .

     

    چارت سازمانی شرکت به صورت زیر است :

    از نکات جالب در چارت سازمانی شرکت قرار داشتن قسمت نگهبانی زیر نظر سرپرست است که نشان می دهد سرپرست در این شرکت دارای نفوذ زیادی است و بیشتر امور تولیدی زیر نظر سرپرست انجام می شود دمپایی راحتی تولیدی این شرکت در بازار با نام chips شناخته می شوند . 

    (نمودار و جداول در فایل اصل موج.ود است)

    شرکت کفش طوفان از دو شرکت مجزا تشکیل شده است که کارخانه شماره 1 از دو سوله تشکیل شده است که این دو سوله در کنار هم قرار دارند و مساحت کارخانه شماره 1 یا قسمت تولیدی 000/20 متر مربع است کارخانه شماره 2 شامل دو انبار است که یکی انبار مواد اولیه و دیگری انبار محصولات کارخانه است که در فاصله 300 متری قسمت تولیدی قرار دارد و مساحت آن 000/10 متر مربع است . 

  • فهرست و منابع پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , گزارش کارآموزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , پروژه کارآموزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , دانلود کارورزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , گزارش کارورزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , پروژه کارورزی پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , کارآموزی در مورد پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , کارورزی در مورد پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , نمونه گزارش کارآموزی درباره پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان , گزارش کار در مورد پروژه کارآموزی شرکت کفش طوفان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت