گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان

تعداد صفحات: 343 فرمت فایل: word کد فایل: 4040
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حقوق و فقه
قیمت قدیم:۳۲,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲۴,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان

    بنام خدا

    شکوائیه:

    ریاست محترم کلانتری 10 

    احتراماً به استحضار می‌رساند مغازه مشاور املاک اینجانب بهروز اسماعیلی واقع در شهرک اوج انتهای 20 متری املاک گلها مورد دستبرد سارق یا سارقین قرار گرفته است که با شکستن قفل درب ورودی اقدام به سرقت یک دستگاه تلویزیون ال جی 14 اینچ رنگی نموده که در این راستا به شخصی بنام علی سرخوش که فردی سابقه‌دار و معتاد می‌باشد که از طریق دوستانش شناسائی و معرفی شده است مظنون و شکایت دارم تقاضای رسیدگی و اقدام قانونی را دارم قبلاً از تلاش آن ریاست محترم کمال تشکر را دارم.

    با احترام بهروز اسماعیلی

    برگ تحقیق از شاکی

    س – خود را معرفی نمائید مفاد نمائید مفاد تبصره 125 اصلاحی قانون آئین دادرسی کیفری بشما تفهیم می‌شود.

    نام: بهروز         نام خانوادگی: اسماعیلی         فرزند: محمد   سن: 1335

    شغل و محل کار: بنگاه معاملات ملکی اوج – انتهای بیست متری املاک گلها

    اهل کرج ساکن کرج شهرک اوج بوعلی 17 قطعه 219

    س – شکایت خود را مشروحاً با دلائل بیان نمائید: احتراماً به عرض می‌رسانم اینجانب مغازه مشاور املاک را در ساعت 2:30 مورخه 30/7/80 را تعطیل و جهت استراحت به منزل رفته‌ام که در ساعت 08 مورخه 1/8/80 به محل کار رفته متوجه شدم که قفل درب مغازه شکسته شده است و سارق یا سارقین یکدستگاه تلویزین ال جی 14 اینچ رنگی را به سرقت برده‌اند و حال به شخصی بنام علی سرخوش مظنون هستم چونکه نامبرده فردی سابقه دار و معتاد می‌باشد و از دوستانش ایشان را معرفی کرده است و پس از بررسیهای لازم به نظر می‌رسد که تلویزین را با همکاری دوستش به چهارراه دانشکده برده و فروخته است از ایشان شکایت و تقاضای رسیدگی دارم و اظهارات خود را با امضاء گواهی می‌کنیم.

    امضاء شاکی

    برگ تحقیق از متهم

    س- خود را معرفی نمائید مفاد تبصره 125 اصلاحی قانون آئین دادرسی کیفری بشما تفهیم می‌شود.

    ج- نام: علی اکبر         نام خانوادگی: سرخوش                  فرزند: حمزه             سن: 25 ساله

    شغل و محل کار: لوله کش       با سواد           اهل تهران                ساکن: کرج شهرک اوج – بوعلی غربی قطعه 254 زنگ وسط تلفن:

    از مقررات ماده 125 اصلاحی قانون آئین دادرسی کیفری مطلع شدم هر وقت اقامتگاهم را تغییر دادم اطلاع می‌دهم.

    س- شکایت شاکی برای شما قرائت و تفهیم می‌شود. چه می‌گویی؟

    ج- شکایت شاکی را قبول ندارم بنده اصلاً در جریان سرقت مغازه وی نمی‌باشم و خودم در محل سرقت رفتم که ایشان گفتند کار شما می‌باشد سرقت مغازه؟

    س- آیا دارای سابقه سرقت می‌باشید یا خیر؟

    ج- بله یکبار سابقه سرقت داشتم که به زندان رفتم.

    س- اظهارات خود را چگونه گواهی می‌کنید؟

    ج- امضاء می‌زنم.

    شاکی:  بهروز اسماعیلی

    متشاکی: علی اکبر سرخوش

    موضوع سرقت عادی مغازه

    احتراماً در ساعت 1030 مورخه 1/8/80 شخصی به هویت بهروز اسماعیلی فرزند محمد 45 ساله شغل بنگاه‌دار با سواد اهل و مقیم کرج شهرک اوج بوعلی 17 قطعه 219 معرفی می‌نمود ضمن ارائه گزارشی به کلانتری مراجعه و در برگ بازجوئی پیوستی بیان داشت مغازه‌ام واقع در شهرک اوج انتهای 20 متری املاک گلها را در ساعت 2130 مورخه 30/7/80 تعطیل و جهت استراحت به منزل رفته‌ام که در ساعت 080 مورخه 1/8/80 زمانیکه مراجعه نمودم متوجه شدم که قفل درب مغازه شکسته شده است که یکدستگاه تلویزیون ال جی 14 اینچ رنگی توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته که در حین رابطه شخصی بنام علی سرخوش مظنون هستم نامبرده فرد سابقه دار و معتاد می‌باشد و از دوستانش ایشان را معرفی کرده است و پس از بررسیهای لازم به نظر می‌رسد که تلویزیون را با همکاری دوستش به چهارراه دانشکده برده و فروخته است. از ایشان شکایت و تقاضای رسیدگی دارم متعاقباً آقای علی اکبر سرخوش فرزند حمزه 25 ساله شغل لوله‌کشی با سواد اهل تهران ساکن کرج شهرک اوج بوعلی غربی قطعه 254 زنگ وسط به کلانتری احضار در برگ بازجوئی تحقیق بیان داشت شکایت شاکی را قبول ندارم بنده اصلاً در جریان سرقت مغازه وی نمی‌باشم و خودم در محل سرقت رفتم که ایشان گفتند کار شما می‌باشد سرقت مغازه‌ام دارای سابقه سرقت می‌باشم که به زندان رفتم اینک پرونده امر تنظیم بنظر می‌رسد.

    دفتر/ نگهبانی: پرونده متشکله جهت کسب دستور و بررسی بیشتر به اداره آگاهی ارسال شود.

    امضاء افسر نگهبانی کلانتری 13 جهانشهر استوار مصدق

    امضاء رئیس کلانتری 13 جهانشهر سرهنگ شفیعی

    ورود به دفتر آگاهی کرج شماره 755/6864 اقدام کننده ک 2

    توسط جناب سرگرد عبدالملکی و سرگرد قدمی امضاء گردیده است. 10/8/80

    برگ بازجوئی از متهم توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

    تاریخ 1/8/80

    س: خود را معرفی نمائید. مفاد ماده و تبصره 125 اصلاحی قانون آیین دادرسی کیفری بشما تفهیم می‌شود مواظب اظهارات خود باشید.

    ج: نام علی اکبر  نام خانوادگی سرخوش                   فرزند: حمزه             سن 24 سال شغل و محل کار: لوله کش و تابلوساز        با سواد           اهل تهران مقیم کرج شهرک اوج – بوعلی غربی قطعه 254 مذهب شیعه تبعه ایران پیشینه محکومیت کیفری دارم بدون عیال.

    س- به چه اتهامی سابقه کیفری دارید.

    ج- سرقت منزل

    س- برابر گزارش کلانتری 13 و دادخواهی شاکی متهم هستید به سرقت از مغازه آقای بهروز اسماعیلی قبول دارید؟ ماجرا را توضیح دهید.

    ج- ساعت 5/4 صبح سه‌شنبه من به همراه دوستم به نام ایمان مبادرت به سرقت مغازه یکدستگاه تلویزیون رنگی 14 اینچ کردیم با اره و گاز انبر قفل در مغازه را بریده و وارد مغازه شد و من هم مراقب بودم که کسی نیاید و بعد از ربودن تلویزیون آن را من گفتم که چه بکنیم گفت چون برای تو مقدورنیست من آن را به خانه خودمان می‌برم تا صبح که با هم برویم چهارراه دانشکده و بفروشیم ما که تازه به کرج آمده ایم دانشکده را بلد نبودم و با او قرار گذاشتیم برای ساعت 10 صبح که او را دیدم او گفت من آشنا دارم تا با قیمت خوبی بفروشیم و او رفت به من گفت که تو بایست تا من بیایم و بعد از آن خبری نشد تا اینکه من را دستگیر و به من مظنون شدند.

    س- ایمان هم اکنون کجاست؟

    ج- آدرس او را می‌دانم.

    س- اظهارات خود را گواهی کنید.

    ج- سواد دارم امضاء می‌کنم. ایشان امضاء کرده‌اند.

    طی نامه‌ای از رادیو دوم آگاهی به معاونت محترم قضائی دادگستری به شماره و تاریخ  به موضوع دستگیری سارق، گزارش امر و وقوع ماجرا را شرح داده و قید گردید که لهذا با عنایت به مراتب فوق و اقرار متهم بدینوسیله پرونده همراه طرفین به حضور ارسال خواهشمند است در صورت موافقت متهم را با قرار متناسبی جهت تحقیقات جامع تر و تحقیق در مورد سایر سرقتهای احتمالی و دستگیری همدست او دستورات لازم صادر فرمایند.

    که این امر توسط معاونت قضائی دادگستری کرج به شعبه 29 دادگاه عمومی کرج ارجاع شده و توسط آن شعبه رویت شده.

     

    گزارش نهائی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    از دایره دوم آگاهی

    به ریاست محترم شعبه 29 محاکم عمومی کرج

    موضوع: کسب تکلیف

    سلام علیکم

    احتراماً در اجرای دستور مورخ 2/8/80 مبنی بر اینکه پرونده اعاده متهم امشب تحت نظر و فردا با دستگیری متهم دیگر ارسال شود. متهم فردا همراه پرونده و شاکی ارسال شود حسب دستور صادره مأمورین به منظور دستگیری متهم با راهنمایی متهم دستگیر شده قصد عزیمت به محلی رؤیت و مخفی‌گاه ایمان نام داشتند متهم گفت من قبلاً از او مواد می‌گرفتم و فقط در جلو یک منزلی با او برخورد کرده‌ام لذا تاکنون دستگیری متهم دیگر میسر نشده بدینوسیله پرونده همراه متهم و شاکی توسط مأمور بحضور ارسال خواهشمند است به منظور دستگیری متهم نبایست ورود به مخفیگاه وی صادر تا اقدامات لازم بعمل آید.

    امضاء سرگرد عبدالملکی

    «بنام خدا»

    پرونده همراه شاکی و متهم تحت الحفظ مأمور بدرقه جهت کسب تکلیف درباره متهم فعلی و دستگیری متهم دیگر بنظر ریاست محترم شعبه 29 محاکم عمومی کرج

    بنظر برسد.

    امضاء کلانتر دایره دوم آگاهی سرهنگ مفاخری

    سرگرد عبدالملکی

    برگ بازجوئی و صورتمجلس

    تاریخ 13/8/1380

    بتاریخ فوق در وقت فوق جلسه رسیدگی شعبه 29 محاکم عمومی کرج به تشکیل است و پرونده کلاسه فوق تحت نظر است متهم حضور دارد خطاب به متهم:

    س- پس از معرفی متهم و تفهیم تبصره 125 اصلاحی ق. آئین دادرسی کیفری:

    س- حسب شکایت شاکی گزارش مرجع انتظامی و اعتراف خودتان در بازجوئی مورخه 1/8/80 در آگاهی کرج متهم هستی به سرقت یک دستگاه تلویزیون 14 اینچ ال جی از خود دفاع کنید؟

    ج- کار من نیست من به فاصله 100 متر از آن مغازه سکونت دارم هیچ موقع اگر من بخواهم سرقت کنم از همسایه‌ها سرقت نمی‌کنم من به ایمان مظنون هستم، قرص می‌خورم اعتیاد داشتم ترک کرده‌ام و یک سری قرص گرفته‌ام و قرص می‌خورم. حاضرم ایمان را معرفی کنم. شاکی می‌خواهد رضایت بدهد شاکی به من گفت رضایت می‌دهم و می‌گویم که سوء تفاهم شده حاضرم یک دستگاه تلویزیون بخرم و به شاکی بدهم حاضرم پول تلویزیون را بدهم. من قبلاً لوله‌کش تأسیسات بوده الان بیکار هستم.

    س- ساعت 40/4 صبح روز سرقت کجا بودی؟

    ج- من نانوایی سنگکی میدان آزادگان بودم آنها مرا دیده‌اند حاضرند شهادت بدهند.

    دادگاه قرار آزادی متهم علی اکبر سرخوش فرزند حمزه به اتهام سرقت به قید معرفی کفیل به وجه الکفاله مبلغ 000/000/5 ریال از حال تاختم رسیدگی و صدور حکم و اجرای آن صادر و اعلام می‌گردد و در صورت معرفی کفیل متهم آزاد و الا بازداشت شود. قرار حضوراً به متهم ابلاغ اظهار داشت فهمیدم ملتزم هستم از قرار رونوشت نمی‌خواهم.

    بسمه تعالی: پرونده اعاده می‌شود متهم به لحاظ اقرار صادره به مدت پنج روز در اختیار آن یگان باشد. سابقه کیفری متهم استعلام و جهت اخلاقی اجتماعی و معیشتی وی استعلام چون متهم در دادگاه اتهام وارده را انکار کرده مجدداً مفصلاً از وی تحقیق شخص ایمان همکار وی احضار در صورت عدم حضور جلب جداگانه از وی دقیقاً تحقیق با متهم و حضوری چنانچه نیروی داشته باشم چون متهم حاضر اظهار می‌دارد ساعت سرقت در سنگکی میدان آزادگان بوده‌ام از آن تحقیق شود سپس پرونده به همراه سارق یا سارقین و متهم حاضر به نظر رسد.

    امضاء دادرس محاکم عمومی کرج

    اظهارات گواه                        نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    س- خود را معرفی نمایید و مفاد ماده و تبصره 125 اصلاحی قانون آئین دادرسی کیفری بشما تفهیم می‌شود.

    نام: بهزاد نام خانوادگی: مرشدی بواف             فرزند: نوروزعلی سن 40 ساله

    شغل و محل کار سوپر مارکت خ اوج   با سواد           اهل آبادان       ساکن آدرس بالا

    از مقررات ماده 125 اصلاحی ق.آ. دادرسی کیفری مطلع شدم هر وقت اقامتگاهم را تغییر دادم اطلاع می‌دهم.

    س- کلیه مشاهدات و شنیده‌های خود را در رابطه با سرقت مغازه آقای اسماعیلی بیان کنید؟

    ج- حدود ساعت 30-23 دقیقه در مغازه بودم با توجه به اینکه مغازه اینجانب دقیقاً روبروی مغازه ایشان می‌باشد. شخصی را با موتورسیکلت هوندا به شماره 3212 – تهران مشاهده نمود؟ که جلوی مغازه آقای اسماعیلی بالا و پائین می‌رود به ایشان مشکوک شدم و سلام کردم با چه کسی کار دارید و اظهار داشت با علی سرخوش سپس مغازه را بستم و از کوچه پشتی رفتم و مجدداً دور زدم سر کوچه منتظر شدم مشاهده نمودم موتورسوار مذکور جلوی درب مغازه آقای اسماعیلی ایستاده و داخل مغازه را نگاه می‌کند و یکدستگاه پیکان سفید رنگ مدل پائین هم آنجا ایستاد که هر دو راننده با هم صحبت کردند و حرکت کردند روز بعد که متوجه شدم مغازه آقای اسماعیلی سرقت شده موضوع را به ایشان گفتم حدوداً ساعت 0730 روز بعد علی را دیدم که با برادرش جر و بحث می‌کند و در رابطه با سرقت مغازه با هم صحبت می‌کنند و برادر علی از موضوعی ناراحت بود و به علی گفت چرا اینکار کردی و آبروی ما را بردی علی هم گفت هیچ کس نخواهد فهمید علت اینکار هم این بوده که شما به من پول ندادید من هم چنین کاری کردم.

    س- اظهارات خود را گواهی کنید؟

    ج- امضاء می‌کنم.

    گزارش نهایی

    در ساعت 1145 مورخ یوم جاری حسب دستور ریاست محترم شعبه 29 محاکم عمومی اینجانب سرگرد عبدالملکی در معیت ستوان دوم کرجی با حضور متهم علی سرخوش به منظور شناسایی همدست وی به آدرس زورآباد خیابان شریعتی چهارراه اول که پاتوق وی اعلام شده بود عزیمت پس از تفحص و تجسس نامبرده شناسایی شد و کسی هم از آدرس محل سکونت دو اطلاعی نداشت در خاتمه به سنگکی سر میدان آزادگان که متهم علی سرخوش اظهار داشت در موقع سرقت در آنجا حضور داشته عزیمت، از کارکنان آن نانوایی بطور شفاهی پس از رؤیت متهم تحقیق آنها اظهار داشتند چون مشتری زیاد است او را نمی‌شناسم و صبحها از ساعت 5 بامداد شروع بکار می‌نمایم مراتب صورتجلسه و به امضاء رسید.

    امضاء سرگرد عبدالملکی                             ستوان دوم کرمی امضاء

     

    تاریخ فوق در وقت فوق العاده جلسه رسیدگی شعبه 29 محاکم عمومی کرج به تصدی امضاء کننده تشکیل و پرونده امر تحت نظرات شاکی آقای بهروز اسماعیلی و متهم آقای علی سرخوش در دادگاه حضور دارند خطاب به حاضرین هویت شما محرز است. تبصره 129 ق آئین دادرسی محاکم عمومی و انقلاب به شما تفهیم می‌شود مواظب اظهارات خود باشید. اظهار داشته، فهمیدم ملتزم هستیم سر خطاب به شاکی آیا به شکایت خود باقی هستید؟ بنده به خاطر مادر شما به شاکی رضایت می‌دهم و از شکایت خود صرفنظر می‌نمایم و قرار شده که از سرخوش پول تلویزیون را بدهم که مقداری از پول را داده و مقداری از آن باقی مانده است که خواهد داد. من رضایت می‌دهم.

    متهم در حال پشیمانی و گریان می‌باشد پس خطاب به متهم اتهام شما به اساس شکایت شاکی و تحقیقات و اظهارات کذب شما مبنی بر سرقت است آیا اتهام وارده را قبول دارید؟ ج- بلی اتهام وارده را قبول دارم. خطاب به متهم به عنوان آخرین دفاع چه پاسخی و دفاعی دارید؟

    ج- هیچ دفاعی ندارم.

    تلویزیون مسروقه دست ایمان است خود ایمان از مغازه دزدیده و من رد می‌شدم دیدم.

    بسمه تعالی اعلام می‌شود با هدایت متهم ایمان نام جلب تحقیق و مواجهه حضوری با مقررات کیفری به دادگاه ظرف 5 روز آنرا به رسد.

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان

    فهرست:

    سرقت                                                                                             1

     مطالبه(سفته)                                                                                    14

     تخلیه                                                                                             19

    خلع ید                                                                                            26

    نزاع                                                                                                37

    تخلیه                                                                                              41

    مطالبه اجرت المثل                                                                    45

    استرداد اموال                                                                                     50

    تصادف جرمی منجر به فوت                                                                 53

    10- مطالبه وجه چک                                                                              57

    11- الزام به تنظیم سند                                                                            59

    12- تغییر نام                                                                                        61

    13- تصادف جرمی                                                                                65

    14- مطالبه دیه                                                                                      67

    15- خلع ید                                                                                         81

    16- تخلیه                                                                                            85

    17- تصادف فوتی                                                                                  93

    18- فسخ قرار داد                                                                                  100

    19- تخریب و پیشروی در ملک                                                                105

    20- مطالبه ( فاکتور)                                                                               109

    21- فروش مال غیر و کلاهبرداری                                                             112

    22- مطالبه                                                                                           120

    23- الزام به تنظیم سند                                                                            124

    24- فسخ قرار داد                                                                                  130

    عنوان                                                                                               صفحه

    25- سرقت                                                                                          135

    26- مطالبه اجور معوقه                                                                            141

    28- خلع ید                                                                                         146

    29- ایراد صدمه غیر عمد                                                                         150

    30- مطالبه وجه چک                                                                              157

    31- مطالبه خسارت اتومبیل                                                                      160

    32- تقسیط دیه و اعار                                                                             165

    33- قتل غیر عمد                                                                                  169

    34- مطالبه                                                                                           178

    35- مطالبه سفته                                                                                    183

    36- دیه                                                                                               186

    37- فحاشی  تهدید و استفاده غیر مجاز از برق عمومی                                    191

    38- مهروموم و تحریر ترکه                                                                      200

    39- الزام به اجازه تعمیرات                                                                       203

    40- مطالبه و واخواهی                                                                            206

    41- مطالبه وجه چک  فاکتور                                                                    208

    42- مطالبه وجه چک                                                                              211

    43- شرب خمر و نگهداری ماهواره و استعمال مواد مخدر                                214

    44- اعتراض به توقیف اموال                                                                     221

    45- سرقت                                                                                          226

    46- تخلیه                                                                                            228

    47- تنظیم سند                                                                                      231

    48- فسخ مبایعه‌نامه                                                                                237

    49- اختلاف خانوادگی                                                                            242

    50- مطالبه                                                                                           249

    عنوان                                                                                               صفحه

    51- ابطال شناسنامه                                                                                251

    52- تعدیل اجاره بها                                                                               254

    53- تصادف جرمی                                                                                256

    54- تنفیذ وصیت نامه                                                                             261

    55- فسخ قولنامه                                                                                   263

    56- تنظیم سند رسمی                                                                             267

    57- افترا و توهین و مزاحمت و ممانعت از حق                                             273

    58- مطالبه                                                                                           277

    59- تخلیه                                                                                            282

    60- انتقال سند                                                                                      286

    61- سرقت                                                                                          288

    62- مطالبه( اجرای حکم  توقیف)                                                              293

    63- مطالبه                                                                                           297

    64- تنظیم سند رسمی                                                                             299

    65- فروش مال غیر و کلاهبرداری                                                             302

    66- فسخ قرارداد                                                                                   311

    67- خلع ید                                                                                         315

    68- مطالبه                                                                                           320

    69- تخریب و فحاشی و ایراد ضرب و جرح عمدی                               322

    70- مطالبه چک                                                                                    329

    71- ابطال واقعه فوت                                                                              331

    72- تنظیم سند رسمی                                                                            335

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت