پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام )

تعداد صفحات: 52 فرمت فایل: word کد فایل: 4171
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: کارخانجات و شرکت ها
قیمت قدیم:۱۸,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۲,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام )

        کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) در تاریخ 9/12/1341 تحت شماره 8567 در ایران به ثبت رسیده و فعالیتهای آن با موضوع تأسیس و ا یجاد کارخانه صنعتی و تولیدی مونتاژ رادیو و تلویزیون بنیان نهاده شد .

    تولیدات این کارخانه در حال حاضر شامل تلویزیونهای رنگی در اندازه های 14،21،28،29، مانیتور 15،17 رادیو پخش اتومبیل ، رادیو ضبط دو کاسته و بلند گو می باشد .

       در حال حاضر کارخانجات پارس الکتریک با همکاری شرکت های معتبر و پیشرو جهانی و با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و جدیدترین ماشین های اینسرت اتوماتیک و مجربترین مهندسین و تکنسینها و نیروی کارآمد محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می نماید .

    کارخانجات این شرکت در مجتمع صنعتی واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج مشغول به فعالیت بوده و مشتمل بر 4 واحد تولیدی   (1 تلویزیون  2 مانیتور  3 قطعات 4 رادیو و کوئیل سازی )و واحدهای پشتیبانی تولید (تحقیقات و توسعه ، نگهداری و تعمیرات ، برنامه ریزی و کنترل مواد ، کنترل کیفیت ) بوده و دارای کارگاههای مجهز به مدار چاپی ، قطعات پلاستیکی و فلزی ، آبکاری ، پلاستو فوم، رنگ کاری و قالب سازی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز می باشد .

    کارخانجات پارس الکتریک در تاریخ 16/4/1358 در اجرای (بند ب ) در قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران ،ملی اعلام گردید و تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران واقع شد و در سال 1371 در اجرای سیاستهای دولت محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خصوصی سازی کارخانجات ، نقل و انتقال سهام بین سازمان  صنایع ملی ایران و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی صورت گرفت و اداره امور شرکت را هیأت مدیره منتخب مجمع صاحبان سهام عهده دار گردید .

    فهرست شرکتهای تابعه پارس الکتریک :

    1.شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

    2. شرکت خدمات پارس

    3شرکت کارخانجات پارس کالری

    4. شرکت طراحی و مهندسی ساخت صنعت

    5. شرکت پارس نیک

    6. شرکت مهندسی و بازرگانی پارس

    7. شرکت ساخت و تولید قطعات الکترونیک سیرجان

    8. شرکت پرسا رایانه

    9. شرکت عایق پلاستیک

    10. شرکت کارتن البرز

    11.سایر شرکتهای سرمایه پذیر

    شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام )

     شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس به منظور ساخت و تهیه و توزیع و فروش انواع محصولات و لوازم خانگی در تاریخ 6/2/1354 به ثبت رسیده و کارخانه و تأسیسات آن در شهر صنعتی البرز قزوین احداث و به همت مهندسین و کارگران ایرانی در سال 1359 به بهره برداری رسید .

    طی دوران فعالیت شرکت پس از انقلاب ، ترکیب و میزان سرمایه شرکت به دفعات تغییر یافت و در سال 1370 به تملک کارخانجات پازس الکتریک در آمد و در سال 1373 از سهامی (خاص) به سهامی (عام) تبدیل و در همان سال نیز در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد .

    تولیدات این شرکت عبارتند از ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر در ابعاد 12 فوت و ضمناً در ابعاد 8و 12 فوت نیز امکان تولید را دارند . در حال حاضر بدنه داخلی محصولات مذکور از فلزی به پلاستیکی تغییر یافته است . سرمایه شرکت هم اکنون 150 میلیارد ریال است که حدود 61% آن متعلق به پارس الکتریک میباشد .

    شرکت خدمات پارس (سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1355 با سرمایه شرکت کارخانجات پارس الکتریک تأ سیس و 100% سهام آن متعلق به شرکت پارس الکتریک می باشد و به منظور پشتیبانی  و انجام خدمات پس از فروش محصولات پارس تأسیس شده است و در جهت ارائه خدمات بیشتر اقدام به گسترش فعالیت خود در زمینه طراحی و نصب سیستم های آنتن مرکزی ، پیجینگ ، تجهیزات آموزشی ، کنترل مداربست ، برگزاری کلاسهای آموزش فنی الکترونیک و تعمیر تلویزیون و برگزاری سمینارهای توجیهی در سطح کشور فعالیت داشته و با داشتن ورزیده ترین کادر خدماتی و14 شعبه رسمی و بیش از 191 نمایندگی مجاز در اقصی نقاط کشور اسلامی خدمات خود را ارائه می دهد.

    شرکت کارخانجات پارس کا لری (سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1357 تأسیس و 99% سهام آن متعلق به شرکت پازس الکتریک می باشد که موضوع اصلی فعالیت شرکت در حال حاضر در زمینه تولید انواع محصولات چوبی از قبیل مبلمان اداری و کتابخانه ، میزهای کامپیوتر ، دیوار سازی ، فضاسازی اداری و ایجاد سقفهای کاذب با کیفیت عالی می باشد که در سال 1379 علاوه برانتقال به محل جدید کارخانه (کیلومتر15 جاده قدیم کرج ) بعنوان اولین شرکت ایرانی گواهی 9001 ISO  را در طراحی و تولید انواع محصولات چوبی در کشور و نشان استاندارد ملی ایران را برای عمده محصولات تولیدی خود دریافت نماید . ضمناً شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و مقدمات لازم جهت پذیرش در بازار بورس اوراق بهادار در دست اقدام می باشد .

    شرکت طراحی و مهندسی ساخت صنعت (سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1376 تأسیس گردیده و 100% سهام آن متعلق به شرکت پارس الکتریک و شرکتهای تابع می باشد . فعالیت اصلی آن ایجاد کارخانه های صنعتی و تولیدی و بهره برداری از آنها ، ساخت و تهیه و توزیع و فروش انواع لوازم صنعتی ،برقی ، الکترونیکی و قطعات مربوطه و صادرات محصولات شرکت     می باشد . از اهم فعالیتهای شرکت در سال 1379 تجهیز محل کارخانه (واقع در شهر صنعتی قزوین ) از نظر فضای تولید ، ماشین آلات ، تجهیزات و…  به موازات آن یکی از تأمین کنندگان اصلی کابینت های تلویزیون های تولیدی شرکت پارس الکتریک می باشد .

    شرکت پارس نیک (سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1356 تأسیس و 100% سهام آن متعلق به شرکت پارس الکتریک می باشد و عمده فعالیت آن عملیات بازرگانی ، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز و انواع تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می باشد .

    6) شرکت مهندسی و بازرگانی پارس ( سهامی خاص)

     این شرکت در سال 1354 تأسیس و 100% سهام آن متعلق به شرکت پارس الکتریک  و اهم فعالیت این شرکت خرید و فروش و واردات و سرویس و تعمیر و نگهداری کلیه دستگاههای صنعتی و بازرگانی وسایر خدمات می باشد . عمده فعالیت این شرکت در سال 1379 در بخش خدمات برای شرکت پارس الکتریک و شرکتهای تابع آن تأمین نیروی انسانی ، تأمین غذا ، فضای سبز و… بوده است.

    7) شرکت الکترونیک سیرجان ( سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1377 با سرمایه پنج میلیارد ریال تأسیس و ایجاد کارخانه های صنعتی و تولید و بهره برداری از آنها ساخت و تهیه و توزیع و فروش انواع لوازم صنعتی ، برقی ، و الکترونیکی و قطعات مربوطه و صادرات محصولات شرکت  می باشد . مرکز اصلی شرکت منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و فعالیت عمده آن در سال 1379 تولید و فروش تلویزیون مدل 14 بوده است .

    8) شرکت پرسا رایانه ( سهامی خاص)

    این شرکت در سال 1377 با سرمایه پنج میلیارد ریال تأسیس و فعالیت آن مربوط به تأسیس و ایجاد کارخانجات صنعتی و تولید و بهره برداری از آنها ، ساخت و تهیه و توزیع و فروش انواع نرم افزار و سخت افزار رایانه ای ، لوازم صنعتی ، برقی و الکترونیکی و قطعات مربوطه ،  صادرات محصولات شرکت ، خرید  و واردات مواد اولیه مورد نیاز شرکت می باشد .

    9) شرکت عایق پلاستیک (سهامی عام )

    شرکت عایق پلاستیک در تاریخ 1335 تحت شماره 5335 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تهران به ثبت رسیده است . بهره برداری از شرکت در تاریخ 1337 با مجوز صادره از وزارت صنایع آغاز گردیده و در سال 1376 از خیابان نو به نشانی فعلی در کیلومتر 15 جاده قدیم کرج منتقل شده است . 27/99 %از سهام این شرکت متعلق به شرکت پارس الکتریک می باشد .

    و به استناد مصوب مجمع عمومی فوق العاده مورخ 15/7/1377 شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی یافت و اساسنامه آن با شرایط قابل قبول سازمان بورس اوراق بهادار تهران تهیه و به ثبت رسیده است خلاصه فعالیت شرکت طبق اساسنامه عبارت است از :

    تهیه و تبدیل وتولید و فروش محصولات پلاستیکی و یا سایر مواد شیمیایی ، تولید شده یا خریداری شده این شرکت یکی از تأمین کنندگان فوم بسته بندی تولیدات شرکت پارس الکتریک می باشد .

    10) شرکت کارتن البرز (سهامی عام )

     شرکت کارتن البرز در تاریخ 24/2/1352 تحت شماره 16950 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و در شهریور ماه 1353 بهره برداری گردیده است موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه عبارت است از:

    ساخت و تولید و فروش انواع مقوا و کارتن ، انجام کلیه عملیات مربوط به بسته بندی و چاپ و صادرات محصولات شرکت ، مواد و لوازم ماشین آلات مربوط به موضوع شرکت و انجام کلیه عملیاتی که به طور مستقیم به موضوعات فوق بستگی داشته باشد .

    ظرفیت قابل دسترس تولید در حال حاضر با دو شیفت کار روزانه بالغ بر هزار تن (کارتن و مقوا ) در سال می باشد که در سال 1379 میزان تولید بالغ بر 17149 تن بوده است (پیش بینی تولید 1380 معادل 18800 تن ) بر اساس آگهی منتشره در روزنامه کثیر الانتشار مورخ 4/12/78 سازمان صنایع ملی ایران قصد فروش سهام خود در کارتن البرز را اعلام می نماید و بز این مبنا شرکت پارس الکتریک از طریق سازمان بورس اوراق بهادار اقدام به خرید سهام کارتن البرز می نماید .

    فهرست سایر شرکتهای سرمایه پذیر عمده :

    پارس گروندیک کیش

    پیوند جامع

    مهندسی و بازرگانی بهین آرا

    طراحی و قالب سازی بهین آرمان

    خانه سازی آریا

    لامپ تصویر عالم آرا

    این کارخانه شامل قسمتهای مختلفی است که به تشریح بعضی از قسمتهای آن می پردازیم .

    بخش Automatic insert

    این بخش ابتدائی ترین بخش کارخانه است که کارهای ابتدائی اما مهم را روی برد انجام می دهد که این بخش خود شامل قسمتهای زیر است :

    جامپروایر

    آیلت

    سکوئنسر

    اکسیال Axial

    رادیال

    شرح عملکرد قسمتهای مختلف Automatic insert :

    جامپروایر :

    اولین دستگاهی که روی برد عملیات انجام می دهد ماشین جامپروایر است این ماشین وظیفه بریج زنی را بر عهده دارد بریجها به صورت رول قرار دارند که این رولهای بریج در پشت دستگاه نصب می شوند این ماشین قادر است عمل بریج زنی 2 برد را در عین حال به طور همزمان انجام دهد به این شکل که 2 برد را روی سینی دستگاه قرار می دهند و هنگامی که دستگاه روشن می شود و شروع به کار می کند طبق برنامه داده شده توسط کامپیوتر به جامپروایر 2 هدی که روی دستگاه قرار دارند بریج ها را از نوار بریج گرفته و آنها را روی برد در محل مورد نظر و به تعداد معین شده مونتاژ می کنند .

    در این ماشین به قرینه هر یک از هدها یک انویل یعنی هر دستگاه در کل 2 انویل دارد که وظیفه این انویلها این است که با هر باری که هدها بریج را روی برد مونتاژ می کنند این انویلها در پشت برد عمل کلینچ کردن را انجام می دهند و پایه های اضافی را cut می کنند در روی این انویلها شلنگهایی تعبیه شده که به وسیله عمل مکش ضایعات ناشی از عمل کلینچ کردن را جمع می کند این دستگاه با برق و باد کار می کند که همواره باد دستگاه باید تنظیم باشد .

    آیلت :

    این دستگاه در اصل دومین ماشینی است که روی برد کار می کند و روی برد یک سری آیلت و پینهایی میزند که در مراحل بعدی روی این پین ها و آیلت ها قطعات دیگر مثل مقاومتهای نسوز ، Hi – v... سوار می شود این دستگاه 3 تا هد دارد که هدها طبق برنامه داده شده به دستگاه شروع به کار می کنند مثلأ وقتی هد اول پین ها را زد متوقف می شود و هد دوم آیلت ها را می زند .

     

    سکوئنسر :

    از آنجا که اجناس همگی به صورت رولی قرار دارند و همگی به صورت مجزا تفکیک شده اند برای مونتاژ آنها روی برد ابتدا باید آنها را مرتب کرد.

    دستگاه سکوئنسر وظیفه مرتب و رول کردن اجناس خوابیده مثل مقاومت  و … را بر عهده دارد .

    این دستگاه قادر است اجناس مورد نیاز برای یک برد را به ترتیب و به تعداد مورد نیاز به صورت رول در بیاید .

    این ماشین به این شکل عمل می کند که روی هر دستگاه 100 هد و یک نوار چرخ دنده ای گردان وجود دارد که روی هر یک از این هدها یک جنس مشخص بسته می شود و طبق برنامه ای که کامپیوتر برای دستگاه تعریف می کند که برای یک برد چه اجناسی با چه ترتیبی لازم است هدها شروع به کار می کنند و جنس مورد نظر را روی چرخ دنده های رول می چینند مثلأ اگر برای یک برد لازم باشد که 3 مقاومت k1 پشت سر هم مونتاژ شود و رول مربوط به مقاومت k1روی هد 76 تنظیم شده باشد وقتی دستگاه به این برنامه برسد هد 76 سه تا مقاومت k1 را پشت سر هم روی چرخ دنده های رول قرار میدهد بعد از اینکه اجناس لازم برای یک برد روی چرخ دنده ها مرتب شد حال باید دستگاه مجددأ آنها را به صورت رول در بیاورد تا این رولها راحت تر برای دستگاه Axial  قابل استفاده باشند که برای انجام این کار دو نوار چسب باریک یکی از رو و دیگری از زیر روی پایه های دو سر جنس قرار می گیرند و اجناس به صورت نوار رول می شوند .

    اساس کار این دستگاه بوسیله سنسورهایی است که در آن تعبیه شده است .

    کامپیوتر به غیر از برنامه های کلی که برای دستگاه تعریف می کند این را نیز تعریف می کند که هر زمان که اجناس مورد نیاز یک برد تمام شد روی نوار یک فاصله یا اصطلاحأ یک CAP ایجاد کند تا این فاصله ها برای ماشین اکسیال این را تعریف کند که اجناس مربوط به یک برد تمام شده و بعد از این فاصله دوباره اجناس برد دیگر قرار می گیرند این رولهای مرتب شده توسط ماشین سکوئنسر برای مونتاژ توسط ماشین اکسیال روی برد مورد استفاده قرار می گیرند .

    اکسیال Axial

    عملیات سومی که باید روی برد انجام شود این است که هنگامی که یک برد توسط ماشینهای جامپروایر و ایلت زنی آماده شد وارد ماشین اکسیال می شود این ماشین وظیفه مونتاژ اجناس خوابیده مثل مقاومت و … را روی برد بر عهده دارد این دستگاه نیز مثل ماشین جامپروایر عمل می کند به این شکل که هر هد یک چرخ دنده مخصوص به خود دارد که فاصله این چرخ دنده ها با فاصله چرخ دنده هایی که روی ماشین سکوئنسر قرار دارد یکی است این چرخ دنده ها حرکت می کنند و رول آماده شده توسط ماشین سکوئنسر را به حرکت در می آورند این رولها که در پشت دستگاه سوار میشوند با هر بار چرخش چرخ دنده ها می چرخند و جنس مورد نظر را روی هد شارژ می کنند و هدها هر دو به طور همزمان روی بردها در محل های تعیین شده جنس مورد نظر را مونتاژ می کنند در همان زمان انویل ها از پشت پایه های اجناس را کلینچ می کنند و پایه های اضافی را CUT  می کنند و پایه های اضافی CUT شده توسط شلنگهایی که روی انویل ها تعبیه شده است مکش می شوند و به این طریق اجناس خوابیده روی بردها مونتاژ می شوند .

    بعد از این مرحله بردها برای کنترل دستی برده می شوند تا اگر عیب یا کمبودی وجود دارد توسط کنترل کننده های این بخش بر طرف شود .

    دستورالعمل راه اندازی ماشین Axial و بریج زنی :

    روشن نمودن کلید برق

     کنترل باد

     روشن کردن کلید اصلی سیستم هندلینگ بصورت (ON )

    Zero  (صفر) کردن ماشین ( از حالت limit   در آوردن ماشین ) با طی مراحل زیر :

    قرار دادن میز ماشین به سمت جلو و باز نمودن Z هد از طریق تسمه و انجام عمل      Zero

    چک سوکت   Anvil    و فیوز مربوط به (Zero )

    کنترل برنامه ماشین از طریق کامپیوتر دستور Show machin    

     کنترل رول و برد

     استارت ماشین ( تست در ایندکس میز و موقعیت اینسرت جنس در موقعیت خود )

     در صورتیکه ابتدای رول باشد باید در پشت ماشین به دوریز آن دقت نماییم

     در تولید باید به پشت برد دقت شود تا عمل کلینچ به درستی صورت گیرد و نیز از نظر جهت … و کیفیت کار بررسی صورت گیرد و در صورت مشاهده هر نوع خرابی به فورمن خط تولید اطلاع دهد.

    کنترل کلیه حرکات ماشین و عملکرد آن و گزارش هر گونه صدا و حرکات غیر عادی ماشین به فورمن خط و استفاده از کلید EMG جهت خاموش نمودن ماشین در موارد ضروری

     کنترل مگزینها در حین تولید از نظر محل قرار گرفتن برد در درون آنها

     سرویس ماشین و کنترلهایی که در طول روز انجام می شود طبق دستور العمل ذکر شده در بند(ب) می باشد.

    ب) دستورالعمل سرویس و نگهداری ماشین های Axial :

    چک کردن فشار هوا 6kgl/cm2 { قبل از شروع کار و در حین کار }

    کنترل کلیه حرکات ماشین و عملکرد آن و گزارش نمودن هر گونه صدای مشکوک و حرکات غیز عادی  ماشین به سرپرست خط و استفاده از کلید EMG جهت خاموش نمودن ماشین در موارد ضروری {قبل از شروع کار و در حین کار }

    تمیز نگهداشتن ماشین ، اعم از سرویس های ظاهری و خالی نمودن ظروف دورریز و تمیز کردن هر گونه روغن اضافی بر روی هد مونتاژ کننده و خم کننده { قبل از شروع کار }

     تمیز کردن ماشین با جاروبرقی { هر 2 یا 3 روز یکبار }

    تمیز نمودن نسدان یا نوار کتانی و چک کردن چراغ LED آن با استفاده از سیم بریج و در صورت خاموش بودن چراغ میبایستی به سرپرست خط گزارش داده شود { قبل از شروع کار و در حین کار }

     چک کردن پشت بردها از نظر صحیح بودن عمل خم کننده ها  { در حین انجام  کار }

    موارد زیر در صورت مشاهده بایستی گزارش شود :

    عمل نکردن سوئیچ ها و کلیدها و روشن نشدن چراغ هر یک از کلیدها  ، جا نرفتن هر یک از قطعات به صورت متوالی و مکرر { قبل از شروع کار و در حین کار }

    8. علامت زدن نقاطی که مونتاژ صحیح انجام نشده باشد و کنار گذاشتن بردهایی که به صورت ناقص مونتاژ شده و یا ترتیب مونتاژ رعایت نشده باشد { در حین انجام  کار }

    9.تعویض رولها و گزارش اتمام رولها به جنس پخش کن {قبل از شروع و انجام و در پایان کار}

    10.چک کردن رول سیم بریج از نظر گیر نمودن آن در صورت لزوم در ماشین بریج زنی

    11.چک کردن صحیح قرار گرفتن برد بر روی میز کار {قبل از شروع و در حین انجام کار }

    12.کنترل و آزاد نمودن نوارهای جمع شده رول در موارد ضروری {قبل از شروع کارودر حین انجام کار }

    13.چک کردن Magazin  ها ( محل قرار گرفتن پی سی بردها از نظر قرار گرفتن مناسب بردها در درون و درب کشویی آن قبل از گذاردن در ماشین ) {قبل از شروع کارودر حین انجام کار }

    14.اجرای برنامه و دستور Set count       به عهده  اپراتور  می باشد  دقت  شود  که دستور Error count  می بایستی همیشه 1 باشد {قبل از شروع کارودر حین انجام کار }

    دستورالعمل اپراتوری  Sequencer  :

    مسئولیت اپراتوری 2 دستگاه ماشین Sequencer (روبه روی هم) به عهده یک اپراتور می باشد .

     قرار دادن کلید اصلی ماشین روی (ON)

     روشن کردن کلیدهای  r Main  breake  ، Machine breaker

     روشن نمودن کلید     SEQ  Enable  ( برای دادن تعداد )

     کنترل برنامه ماشین ( هماهنگ بودن برنامه ماشین و جنسهای روی آن )

     کنترل سیم بریج

     کنترل پره خورشیدی ماشین

     کنترل هد های ماشین ( از نظر درست بسته بودن )

     کنترل باد ماشین

    10.کنترل سیکل تولید شده  ( از نظر کیفیت تولید )

    11.پس از اتمام کلیه کنترل های لازم و نداشتن مورد ، ماشین را استارت نموده و تولید انجام می شود .

    12.اپراتور موظف است عملکرد هر دو ماشین ( از لحاظ ردیف کردن قطعات ) را تحت نظارت و کنترل قرار دهد .

    13.بر طرف کردن     Palt missing   و کج آوردن قطعات به صورت موردی

    14.کنترل قطعات روی ماشین از لحاظ مرتب بودن رول ،در صورت مشاهده هر گونه موارد غیر عادی با هماهنگی پخش کن برطرف گردد .  

    15. آماده سازی ماشین جهت تغییر برنامه به عهده کنترلر ( قطعات روی ماشین ) میباشد ماشین بعد از راه اندازی و تأ یید سیکل توسط کنترلر تحویل اپراتور داده می شود .

    16.اجرای برنامه و دستورات     Set count  به عهده اپراتور میباشد .

    17.چک کردن هد Dis penser  از نظر عملکرد و تعویض آن در صورت لزوم .

    18. تست شود که جنسها حتمأ در مرکز زنجیر قرار گرفته شود .

    19. در صورت تکراری بودن Alarm Part missing  بایستی هد مربوطه از نظر صحیح بودن عملکرد  و دارا بودن قطعه چک شود      بلا خص در مورد هد بریج زن .

    20. تست شود قطعات رول شده کج و روی هم رول نشوند .

    21. در صورت پاره شدن نوار چسب باید توسط اپراتور اصلاح گردد .

    22. در صورت مشاهده هر نوع خرابی به فورمن خط اطلاع داده شود .

  • فهرست و منابع پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام )

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , گزارش کارآموزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , پروژه کارآموزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , دانلود کارورزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , گزارش کارورزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , پروژه کارورزی پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , کارآموزی در مورد پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , کارورزی در مورد پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , نمونه گزارش کارآموزی درباره پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) , گزارش کار در مورد پروژه کارآموزی کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام )
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت