گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران

تعداد صفحات: 23 فرمت فایل: word کد فایل: 3858
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: بیمه
قیمت قدیم:۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۲,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران

    مقدمه

    شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی در1314 تاسیس شد ودر15 آبانماه1314 در یکی ازعمارتهای خیابان لاله زار(سینما خورشید) رسماً آغاز به کار کرد. از جمله سرمایه ابتدایی شرکت  سهامی بیمه ایران با فروش اقساطی اراضی واگذار شده باغ فردوس از طرف دولت  جمعاً به میزان 000/000/20 ریال تاًمین گردید.... با وجود کار شکنی های اولیه شرکتهای بیمه خارجی ، بیمه ایران موفق شددر همان سال نخست فعالیت 62 % بازار بیمه کشور را دراختیار بگیرد و سهم موسسات خارجی  از 100% به 38% تقلیل یافت همچنین درصد واگذاری اتکایی را از 90% به44% تقلیل دادو باکاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشتها در گسترش و توسعه بیمه نقش موثری ایفا نمود ... آغاز فعالیت این شرکت را به تعبیری ملی شدن صنعت  بیمه و خلع ید  از موسسات  بیمه خارجی  می توان تلقی نمود .

    امروز شرکت سهامی بیمه  ایران با دارا بودن حدود300 شعبه و بیش از 2300 نمایندگی و حدود 90 شرکت نمایندگی،دو سوم شبکه فروش شعب ونمایندگیهای صنعت بیمه نمودن حدود000/000/20 دانش آموز فرهنگیان وخانواده آنان و000/000/30 نفر کارکنان دولت  ومیلیونها نفر بیمه شدگان بیمه های عمر حوادث و درمانی موسسات دولتی وخصوصی در حدود نیمی از جمعیت کشور  را زیر پوشش  خدمات بیمه  ای قرار داده است . بیمه ایران علاوه بر رشته های  یاد شده در  سایر رشته های  بیمه های  بازرگانی  نظیر بیمه های آتش سوزی، باربری،بدنه اتو مبیل ،کشتی ،هوا پیما،اعتبارات،تمام  خطر مهندسی، ،مسولیت مدنی، ،صداقت درامانت، ،پول در گردش و .....فعالیت می کند وبا صدور بیش از 000/000/5 بیمه  نامه حدود 60 درصد بازار بیمه  رادر  اختیار  دارد. شرکت سهامی بیمه ایران  با  تاًسیس یک  شرکت بیمه مستقل در لندن و یک شعبه در ارمنستان و داشتن سهام در شرکت های بیمه و بیمه اتکایی یارموک در اردن و همچنین چندین شعبه در امارات متحده عربی – عمان- عربستان و بحرین در بازار جهانی حضوری فعال داشته به عنوان یک شرکت بیمه بین الملل شناخته می شود.

    فصل اول

    انواع بیمه :

    1- بیمه اشخاص (بیمه عمر و پس انداز- بیمه عمر تامین آتیه فرزندان- بمیه درمانی- بیمه جهیزیه- بیمه مهریه)

    2- بیمه حوادث ( بیمه های آتش سوزی- بیمه زلزله – بیمه حوادث گروهی – بیمه حوادث خانواده – بیمه مسافرت به خارج از کشور.)

    3- بیمه مهندسی و مسئولیت ( بیمه مسئولیت کارفرما – بیمه مسئولیت متصدیان حمل و نقل داخلی- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی – بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان- بیمه مسئولیت کالا- بیمه گمرکی – بیمه مسئولیت مهندسین طراح، محاسب و ناظر و..... )

    4- بیمه حمل و نقل کالا( بمه باربری- بیمه هواپیما- بیمه مسئولیت از تصادم و....)

    5- بیمه بخش صنعت و تولید بازرگانی

    6- بیمه مسئولیت و طرحهای مخصوص ( بیمه رایانه – طرح های خصوصی-                       بیمه جامع cgl  )

    7- بیمه اتومبیل

    8- .............

    بیمه اشخاص : رشته های مورد عمل در بیمه های اشخاص: بیمه های اشخاص به طور کلی در سه گروه مشخص و عمده ارائه می گردد که شامل بیمههای عمر و حوادث و درمان می باشد.

    بیمه عمر: در این گونه بیمه ها هدف و تامین افراد خانواده بعد از فوت و تامین پس انداز آینده شخص بیمه شده می باشد که علاوه بر تامین خطر فوت جنبه پس اندازی نیز دارد. در کلیه این بیمه نامه ها، بیمه گذار باید مبلغ سرمایه ای که می خواهد در قبال آن بیمه شود و همچنین استفاده کنندگان از سرمایه بیمه در صورت فوت یا حیات بیمه شده را مشخص نماید. در این نوع بیمه چنانچه بیمه شده در خلال مدت بیمه فوت کند و حق بیمه ها تا تاریخ فوت پرداخت شده باشد سرمایه مندرج در بیمه نامه به استفاده کننده پرداخت خواهد شد. ولی اگر بیمه شده در پایان مدت در قید حیات باشد بیمه گر تعهدی نخواهد داشت و حق بیمه ها قابل برگشت نیست . امتیاز این بیمه ناچیز بوده و حق بیمه آن می باشد. مثال : شخص 20 ساله ای برای مدت 5 سال خود را در قبال سرمایه ده میلیون ریال با حق بیمه سالانه 56000 ریال بیمه عمر می کند. اگر این شخص در اثنای این مدت فوت نماید مبلغ ده میلیون ریال به استفاده کنندگانی که دربیمه نامه مشخص گردیده پرداخت می شود و یا شخص 50 ساله ای خود را در قبال ده میلیون ریال با حق سالانه 322900 ریال بیمه می کند این شخص در هر زمانی که فوت کند این مبلغ به بازمندگان او پرداخت  می شود. 

    نمونه جدول حق بیمه سالانه برای سرمایه 10.000.000 ریال
    سن 20 30 40 50 60
    حق بیمه 113 147.7 310.7 322.9 526.4

    بیمه عمر تامین آتیه فرزندان: در این نوع بیمه مدیریت خانواده خود را به نفع فرزندان زیر 18 سال بیمه می کند چنانچه بیمه شده در طی مدت بیمه فوت کند .بیمه گر متعهد است که تا سن 18 سالگی کوچکترین فرزند بیمه شده، مستمری مربوطه را پرداخت کند.امتیاز این بیمه این است که مدت پرداخت حق بیمه و مبلغ بیمه ناچیز می باشد.

    بیمه مهریه: بیمه نامه مهریه تضمینی مطمئن برای پرداخت تمام یا قسمتی از مهریه و پشتیبانی مالی صاحب است که زوجه می تواند ازمزایای آن به شرح زیر بهره مند شود: 1- در صورت حیات زوج در پایان مدت بیمه ،سرمایه اصلی به صورت یکجا و یا مستمری به زوجه پرداخت می گردد. 2- در صورت از کارافتادگی دائم و کامل زوجه در طول مدت بیمه ،بیمه گذار از پرداخت اقساط بعدی حق بیمه تا پایان مدت بیمه معاف شده و تعهدات بیمه گر کماکان در موعد مقرر انجام خواهد گرفت. 3- در صورت فوت بیمه شده در طول مدت بیمه سرمایه اصلی بیمهنامه به زوجه پرداخت خواهد گردید. 4- در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه در برابر سرمایه اصلی بیمه نامه به زوجه پرداخت خواهد گردید. 5- زوجه می تواند پس از گذشت حداقل 2 سال از شروع بیمه و پرداخت مستمر حق بیمه مربوط و با موافقت بیمهگذار از محل ذخیره پس اندازی بیمه نامه تقاضای وام نماید 

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران

    فهرست:

    مقدمه  

    فصل اول

    انواع بیمه 

    بیمه اشخاص

    بیمه حوادث

    بیمه مهندس و مسئولیت .

    بیمه حمل و نقل کالا

    بیمه مسئولیت و طرح های مخصوص

    بیمه اتومبیل

    کاتالوگ بیمه 

     

    فصل دوم

    توضیح کارهای انجام شده 

    انواع فرم های بیمه 

     

    منبع:

    ندارد

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی بررسی و طراحی برنامه بیمه در خلیل آباد نمایندگی 8715 بیمه ایران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت