گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق

تعداد صفحات: 59 فرمت فایل: word کد فایل: 4068
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: کارخانجات و شرکت ها
قیمت قدیم:۲۶,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۸,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق

    درباره شرکت

              شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق زائیده چندین سال تلاش اندیشمندان عرصه تجارت الکترونیک است که اعتقاد دارند اندیشه ایرانی بایستی در خدمت ملت ایران باشد و از این وسیله و ابزار جدید (تجارت الکترونیک) برای نیل به اهداف بلند و نیات خیر خود در راستای دفاع از ارزشهای اسلامی و اقتصاد ملی سود خواهند برد.

     

              این شرکت با بهره گیری از بستر موجود بازاریابی شبکه ای و تلاش شبانه روزی متخصصان و نیز استفاده از تجارب ارزشمند بازاریاب ها در نظر دارد تا محصولات ایرانی را هم در داخل و هم در خارج کشور عرضه نموده و از سود حاصل، بازاریابان را نیز که بازوهای اصلی شرکت می باشند منتفع سازد.

     

              شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق (Islamic Republic of Iran Export=IRexport) با مسئولیت محدود می باشد که در دی ماه 1385  تحت شماره 290337 در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران با موضوعات زیر به ثبت رسیده است :

        خدمات در زمینه فن آوری اطلاعات .

        خرید و فروش نرم افزار و سخت افزار در زمینه آی تی .

        صادرات و واردات کالاهای مجاز اولیه و بطور کلی فعالیتهای مجاز بازرگانی .

        صادرات خشکبار و فرش ایرانی به روش تجارت مجاز الکترونیکی .

        هرگونه فعالیت مجازی که در سوددهی شرکت موثر باشد .

     

            این شرکت تلاش می کند تا با ارسال محصولاتی با کیفیت و بسته بندی مناسب به درب منزل مشتری، علاوه بر تامین نیازهای وی، زمینه را برای بازاریابی محصولات شرکت توسط مشتری فراهم آورده و سودی دو طرفه را برای شرکت و مشتری فراهم سازد.

          

    محصولات شرکت

            شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق با تمرکز بر روی فروش محصولات توسط بازاریابان ، تلاش نموده تا با تنوع بخشیدن به محصولات خود، نیازها و سلایق مشتریان را پوشش دهد. در این رابطه این شرکت با محصولات زیر شروع به کار نموده و سعی خواهد داشت تا محصولات متنوع تری را ارائه نماید:

    1 ) خشکبار و غلات:

    برنج – زعفران – چای - پسته – بادام – مغز فندق – مغز گردو – بادام هندی و . . .

     

    2 ) تورهای تفریحی و زیارتی داخل و خارج کشور :

                شرکت جهت توسعه صنعت گردشگری و ایران گردی، بیش از 150 تور مختلف را بصورت یک روزه، دو روزه، سه روزه و ... در سایت خود عرضه نموده است. این تورها شامل مناطق تفریحی و زیارتی ایران می باشند.

     

    3 ) فرش دستباف و تابلو فرش :

                برای حمایت از صنعت فرش کشور، تابلو فرش ها و فرش های دستباف ایرانی در طرح ها و سایز های متنوع در سایت شرکت ارائه شده اند.

     

    4 ) بسته های فرهنگی و آموزشی :

    کتاب – سی دی - سالنامه – جزوه و . . .

     

    5 ) کتابخانه الکترونیکی :

                کتابخانه الکترونیکی شرکت در حال حاضر دارای 3 هزار جلد کتاب فارسی بوده و امکان دریافت کتاب برای بازاریاب های شرکت وجود دارد. ( شرکت در نظر دارد تا پایان سال 1386 تعداد کتب را به 30000 جلد برساند.)

     

    6 ) کارت اعتباری :

                این کارت با هماهنگی زرین کارت و بانک سامان برای بازاریاب های شرکت خریداری شده و با موجودی اولیه 5000 تومان دارای کاربری های زیر است :

    - قابلیت برداشت پاداش های تا 20000 تومان در روز از دستگاه های خودپرداز بانک های عضو سیستم شتاب و تا سقف 200000 تومان در روز با هماهنگی اینترنتی با شرکت.

    - قابلیت استفاده از تمام دستگاه های پایانه فروش (POS) در فروشگاه های طرف قرارداد بانک سامان و شرکت.

    - استفاده از تخفیف در مراکز تخفیف طرف قرارداد گروه کارت های اعتباری زرین کارت (تئاترهاو سینماهای تهران، فروشگاه های هاکوپیان، پاتن جامه و ... که لیست کامل آن در قسمت گروه کارت های اعتباری سایت موجود است)

    - قابلیت خرید و پرداخت اینترنتی .

    - شرکت در قرعه کشی ماهانه بانک سامان .

    - اعتبار کارت ها بر اساس طرح بازاریابی خریداری شده 2 تا 5 سال بوده و قابل تمدید نیز می باشد.

     

    7 ) لوازم الکترونیکی :        مانند note book , TC , On net ( Web TV ) , flash ( mp3 , mp4 )

     

    8 ) میوه خشک و پاستیل میوه و ... :

              انواع میوه ورقه ای خشک شده و پاستیل انواع میوه با کیفیت عالی، مناسب برای مصرف خانواده و صادرات

    طرح های فروش شرکت

                شرکت جهت کنترل بر عرضه محصولات خود ، آنها را بصورت بسته هایی در 6 طرح مختلف عرضه داشته است. همچنین برای تشویق افرای که تمایل به بازاریابی برای شرکت داشته اما از توان لازم برخوردار نیستند ، طرح رایگان را ارائه نموده است. 

    پاداش فروش مستقیم به بازاریاب هایی که مشتری های جدید را به شرکت معرفی می کنند تعلق می گیرد .

     

    طرح رایگان :

                داوطلب بازاریابی بدون پرداخت وجه و فقط پس از ثبت نام در این طرح صاحب دفتر کار الکترونیکی شده و می تواند به بازاریابی و فروش محصولات شرکت بپردازد. این بازاریاب می تواند با خرید از هر کدام از بسته ها به طرح های ششگانه تبدیل گردد یا با فروش بسته های شرکت و رسیدن به مقدار فروش لازم خود را به طرح 1 یا بالاتر ارتقاء دهد.

     

    طرح 1 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 80 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

     

     طرح 2 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 180 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

     

    طرح 3 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 420 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

     

    طرح 4 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 750 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

     

    طرح 5 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 1500 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

     

    طرح 6 : این طرح شامل بسته هایی ترکیبی از محصولات شرکت است که ارزش هرکدام از آنها 2600 یورو بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند می توانند یکی از بسته ها را به دلخواه انتخاب نمایند .

    نحوه فعالیت و پرداخت پاداش

                هر داوطلب بازاریابی محصولات شرکت پس از ثبت نام، صاحب دفتر کار مجازی با شماره شناسایی خاص خود خواهد شد که کلیه فعالیت ها ی وی در آن ثبت می گردند. بازاریاب با فروش بسته های شرکت ، دو نفر کمک برای خود با عنوان بازاریاب اول و بازاریاب دوم به شرکت معرفی می کند و آنها نیز تحت سرپرستی همین بازاریاب به فروش محصولات شرکت مشغول می شوند . جهت اعمال مدیریت بازاریاب بر کمک بازاریاب ها، حداقل فروش بازاریاب ها به عنوان مبنای فروش در نظر گرفته شده و بازاریاب به ازای فروش هر کدام از بسته های شرکت از (هشت ونیم) 8.5 در صد پاداش بازاریابی بهره مند خواهد شد. 

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , دانلود کارورزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , گزارش کارورزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , پروژه کارورزی گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , کارورزی در مورد گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق , گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی توزیع و صدور انواع خشکبار و فرش ایرانی و ... در شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت