پروژه کارآموزی طراحی سایت

تعداد صفحات: 52 فرمت فایل: word کد فایل: 4225
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۸,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۲,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآموزی طراحی سایت

    مقدمه:

         امروزه با پیشرفت برق آسای فناوری در زمینه های گوناگون و تسلط بشر بر ابزارهای قدرتمندی که امکان کنترل این پدیده را در اختیار او قرار می ئهند ،تطبیق دانسته ها با علم روز امری است که لزوم آن بر هیچ کس پوشیده نیست.در این میان بدون شک پدیده فناوری اطلاعات (IT)شاخص ترین و کارآمد ترین دانش روز می باشد و به همین دلیل است که کشورهای پیشرفته دنیا توجه و سرمایه عظیمی را صرف آموزش IT به شهروندان خود نموده اند.در کشور ما نیز فعالیت های گسترده ای در خصوص معرفی این پدیده نو ظهور در قالب برگزاری دوره های آموزشی و چاپ کتب مرتبط با شاخه های مختلف علم رایانه صورت گرفته است.

         برنامه Front Page به عنوان یکی از نرم افزارهای موجود در بسته نرم افزاری Microsoft Office اولین با در سال 1997 به همراه این مجموعه با بازار عرضه شد و در طول این سالها شاهد تغییرات فراوانی در جهت افزایش قابلیت های آن بوده ایم . به طوری که امروزه به عنوان متداولترین ابزار برای تولید و ویرایش فایل های HTML و صفحات وب شناخته می شود و بسیاری از طراحان ترجیح می دهند برای بالا بردن کیفیت و کارایی صفحات وب خود از توانایی گسترده این نرم افزار بهره ببرند.

    نکاتی در مورد Front Page :

    وسیله ای جهت ایجاد صفحات وب

    2- ابزاری برای مدیریت وب سایت

    3- وسیله ای جهت نشر وب سایت

    هر کدام از صفحات وب ، شامل کدهای مجزایی بنام HTML است .

    HTML      که سرنام Hypertext Markup language می باشد یک زبان نشانه گذاری از زیر مجموعه های SGML است که جهت ایجاد مستندات فوق متنی و فوق رسانه در شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار می گیرد. این مستندات متنی ، تصاویر ، صدا ، ویدئو و فوق پیوندها را شامل می شوند .
     پیوندها ارتباطات فوق متنی هستند که در یک صفحه وب گنجانده شده اند و این امکان را برایتان فراهم می سازند که از یک صفحه وب به یک فایل یا صفحه وب دیگر منتقل شوید .

     

     

    فصل اول:

           مقدمات ایجاد یک وب سایت
           نحوه ی طراحی کردن یک Page
     

    مقدمات ایجاد یک وب سایت :

         می خواهیم یک وب سایت طراحی کنیم . هنگام ورود به محیط Front Page صفحه ای باز می شود که در قسمت راست صفحه منویی با عنوان New Page مشاهده می شود . چنانچه این منو باز نبود به روش زیر عمل می کنیم :
         ابتدا منوی File را باز کرده بر روی گزینه ی New کلیک کنید ، از منویی که باز می شود گزینه ی One Page Web Site را انتخاب نمایید .
         پنجره ای با عنوان Web Site Templates باز می شود که شامل سه منوی General ، Package و Share Point Services می باشد . هدف ما آنست که صفحه ای از پیش طراحی نشده ایجاد نماییم . یعنی تمام اجزای صفحه را بصورت دستی و بر حسب سلیقه ی شخصی طراحی کنیم . پس از منوی General گزینه ی Empty Web Site را انتخاب می نماییم .

     

    بعد از انتخاب این گزینه لازم است یک وب فولدر ساخته شود تا تمامی فایلها و تصاویر در آنجا بصورتی منظم ذخیره گردد . پس در مکان مورد نظر یک فولدر با نامی با مسمی ایجاد کنید . سپس بعد از آنکه گزینه ی Empty Web Site را انتخاب نمودید در قسمت چپ پنجره بر روی گزینه ی Brows رفته ، مسیر را مشخص کنید ( این مسیر، مسیر همان فولدری است که می خواهید اطلاعات شما در آن قرار گیرد ) حال بر روی کلید Ok کلیک کنید . اگر به محل ساخت فولدر بازگردید مشاهده می کنید که شکل آیکن فولدر تغییر کرده و از بقیه ی فولدر ها مجزا شده است 
    تا اینجا یک وب فولدر ساخته ایم .

    به منظور سامان دهی اطلاعات در یک فولدر و راحت تر بودن کار با وب فولدر خود و همچنین وب سایت ، تمامی عکسها و تصاویر خود را در فولدر Images ذخیره کنید .

     

    : Page نحوه ی طراحی کردن یک

         حال می خواهیم یک صفحه طراحی کنیم . پس مجددا از منوی File گزینه ی New و در نهایت Blank page را از پنجره ی سمت راست صفحه انتخاب نمایید . صفحه ی باز شده را ذخیره کنید . معمولا اولین صفحه ی یک وب سایت مهمترین و اصلی ترین صفحه می باشد . چرا که وقتی کاربر آدرس اینترنتی وب سایت را وارد کرد اولین صفحه می تواند او را ساعتها در وب سایت شما نگاه دارد و یا اینکه می تواند بدون هیچ تاخیری صفحه را ببندد . طراحی صفحات وب استانداردهای خاصی دارد که کاربران محترم می توانند پس از مطالعه ی این دوره ، دوره ی آموزش متدولوژی و تکنولوژی طراحی وب را مطالعه نمایند تا بتوانند استانداردهای طراحی وب را آموزش ببینند .

    صفحه ی نخست که از آن به عنوان مهمترین صفحه در وب سایت یاد نمودیم را با نام index و یا Default با پسوند html ذخیره نمایید .

  • فهرست و منابع پروژه کارآموزی طراحی سایت

    فهرست:

    فصل اول :

              مقدمات ایجاد یک وب سایت
              نحوه ی طراحی کردن یک Page
     

    فصل دوم :

              کار با جدولها
              توضیحات کار با جدولها
    فصل سوم :

               توضیحاتFrame     
    Frame Properties           
              طریقه ی لینک دادن فریمها به یکدیگر
    فصل چهارم:

              گزینه ی Page Properties
              توضیحات  گزینه ی Page Properties
    فصل پنجم :

              گزینه ی Behavior
              توضیحات مربوط به Behavior
              استفاده از امکانات منوی Behavior
    فصل ششم :

     Form          ایجاد یک
    Button           تنظیمات  
     

     

     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , گزارش کارآموزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , پروژه کارآموزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , دانلود کارورزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , گزارش کارورزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , پروژه کارورزی پروژه کارآموزی طراحی سایت , کارآموزی در مورد پروژه کارآموزی طراحی سایت , کارورزی در مورد پروژه کارآموزی طراحی سایت , نمونه گزارش کارآموزی درباره پروژه کارآموزی طراحی سایت , گزارش کار در مورد پروژه کارآموزی طراحی سایت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت