گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز

تعداد صفحات: 23 فرمت فایل: word کد فایل: 3252
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: کارخانجات و شرکت ها
قیمت قدیم:۱۲,۶۰۰ تومان
قیمت: ۷,۴۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز

    تاریخچه شرکت:

    این شرکت با بهره گیری از تجربیات چندین ساله صاحب نظران این صنعت به عنوان یکی از سازندگان آشپزخانه های صنعتی در کشور ایران از سال 1381 فعالیت خود را با نام شرکت تولید آشپزخانه های مطبخ آرا آغاز کرد.

    در ابتدا این مجموعه تنها در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه فعالیت داشت. لیکن با گذشت مدتی کوتاه و با هدف خدمت دهی هرچه بیشتر شرکت زمینه تولید خود را گسترش داده و در حال حاضر نه تنها در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بلکه در زمینه تولید تجهیزات هتل و بیمارستان نیز فعالیتهای گسترده ای را آغاز نموده است.

    این شرکت با استفاده از کادری مجرب توانسته است با بهره گیری از تجربیات مهندسین و متخصصان باسابقه در زمینه طراحی، ساخت، نصب، و ساماندهی خطوط آشپزخانه تنوع تولید خود را افزایش داده و امروزه بالغ بر 150 نوع از انواع محصولات مصرفی در آشپزخانه های صنعتی را تولید نماید. از جمله خدمات جانبی این شرکت مشاوره در طراحی و ارائه نقشه های چیدمان جهت آشپزخانه ها و محاسبه و برآورد اقلام مورد نیاز بر اساس ظرفیت های اعلام شده و ایجاد واحد خدمات پس از فروش را می توان نام برد.

    هدف این شرکت بروز آوری هرچه بهت این صنعت در کشور ایران و حرکت در مسیر استانداردهای جهانی جهت پایداری این صنعت می باشد.

     

     

    اجاق گاز چهار شعله فردار

    این وسیله بهترین و عمومی ترین وسیله در پخت ایرانی و فرنگی می باشد طراحی این دستگاه به نحوی است که وجود 4 شعله در ابعاد متناسب امکان جایگیری ظروف در کنار هم را براحتی فراهم می سازد وجود ترموستات در بخش زیرین و ترموکوبل و پایلوت گیرانه در کلیه 4 شعله از مزایای خاص این اجاق می باشد که ضریب ایمنی دستگاه را تا حد بسیار بالایی افزایش میدهد. طراحی این اجاق به نحوی است که بخش زیرین لعابدار بوده و امکان نظافت آن را به راحتی میسر میسازد.

    اجاق ماهیتابه گردان

    این اجاق جهت آماده سازی سوپ، خورشت، انواع ماهی و کلیه اقلامی که در حجم بالا نیاز به پخت و یا سرخ کردن دارد مورد مصرف دارد. امکان تحرک بخش پخت آن تا 90 درجه باعث می گردد که امکان تخلیه مواد داخلی آن تا حدی افزایش یافته و بتوان مواد داخلی را مستقیماً در داخل ظروف مورد نظر تخلیه نمود.

    اجاق 4 شعله بدون فر

    این اجاق تمامی خصوصیات اجاق 4 شعله فردار را داراست با این تفاوت که در بخش زیرین فاقد فر می باشد و بجای آن از یک طبقه جهت نگهداری ظروف مرتبط با پخت استفاده گردیده است

    اجاق پلوپز چهار ردیفه

    این اجاق نیز همانند اجاق 3 ردیفه کاربری های عمومی زیادی در آشپزخانه دارد با این تفاوت که افزایش یک شعله اضافی در این اجاق باعث می گردد که امکان جایگیری دیگهای بزرگتر را جهت پخت فراهم آورد

    اجاق پلوپز 2 ردیفه

    این اجاق کوچک ترین نوع از اجاقهای پلوپز می باشد و جهت آماده سازی دیگ های کوچک جهت پخت کاربری دارد.

    اجاق پلوپز سه ردیفه

    عمومی ترین وسیله پخت در آشپزخانه اجاقهای پلوپز میباشند این اجاق با ظرفیت حرارتی بسیار بالا سبب میگردد که وسیله بسیار مناسبی جهت طبخ انواع خورشت و آماده سازی اولیه برنج باشد. از مزایای این اجاق وجود پایه و اسکلت تمام استیل و قطعات کمکی در اطراف هر پایه به منظور جلوگیری از تابیدگی است.

    اجاق کباب پز یک متری

    این اجاق اصلی ترین وسیله پخت انواع کباب در  آشپزخانه می باشد وجود رویه چدنی مجهز به ماهیچه داخلی نه تنها باعث جلوگیری از تابیدگی آن می گردد بلکه بدلیل انتقال حرارتی مناسب بسادگی همانند ذغال عمل می نماید.

    اجاق کباب پز یک متری  عرض شصت

    این کباب پز علاوه بر خصوصیات کباب پزهای عرض چهل و پنجاه به دلیل افزایش طول کباب پز این امکان را فراهم می سازد تا بتوان کباب را در حجم بالاتر از متعارف را در آن بعمل آورد.

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی شرکت تولید اجاق گاز
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت