گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران

تعداد صفحات: 53 فرمت فایل: word کد فایل: 3265
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: کارخانجات و شرکت ها
قیمت قدیم:۱۸,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۲,۸۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران

    فصل اول

    معرفی شرکت بیمه ایران

    تاریخچه بیمه ایران

    پانزدهم آبان‌ماه تاریخی است به یادماندنی درصنعت بیمه کشور . در سال 1314 ، در چنین‌روزی ، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان  نخستین شرکت بیمه ایرانی ودولتی  تأسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه درکشور آغاز به کارکرد . آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمودو ظرف یک سال درشهرهای مشهد، شیراز‌، اصفهان ، همدان ، اهواز و بوشهرنمایندگی تأسیس کرد.همزمان تعدادی از دانشجویان رشته‌های اقتصادی و تجارت برای آموختن فنون بیمه به خارج از کشور اعزام شدند .

     

     

     شرکت بیمه ایران موفق شد درهمان سال نخست فعالیتش ،62% بازار بیمه کشوررادر اختیاربگیردو سهم مؤسسات خارجی را از 100% به 38% کاهش دهد . بیمه ایران همچنین درصد واگذاری اتکائی را از حدود 90% به 44% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود 50% ،‌ درگسترش وتوسعه بیمه نقش مؤثری را ایفاءکرد  بطوریکه  امروز نه تنها درسراسر کشور ، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی ، بویژه در خاورمیانه نامی پرآوازه و آشناست .

     

     

    بیمه  چیست ؟

    بیمه ، اشخاصی  را که  متحمل  لطمه ، زیان  یا حادثه  ناخواسته ای  شده اند قادر می سازد که  پیامدهای  این  وقایع  ناگوار را جبران  کنند. خسارت هایی  که  به  این  قبیل افراد پرداخت  میگردد از پول هایی  تأمین  می شود که  برای  خرید بیمه  نامه می پردازند و با پرداخت  آن  در جبران  خسارت  همدیگر مشارکت  می کنند. به  بیان دیگر همه  آن هایی  که  خود را بیمه  میکنند با مشارکت  در سرمایه ای  که  متعلق  به همه  خریداران  بیمه  است ، در جبران خسارت  و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک  و سهیم  می شوند.

    بیمه گران  خطرهای  احتمالی  را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان  حق  بیمه ای  را که  هر شخص  باید بپردازد به نحوی  محاسبه  کنند که  مبلغ  جمع آوری  شده برای  جبران  خسارت هایی  که  پیش خواهد آمد، کافی  باشد. بدیهی  است  که  تنها تعدادی  از آنان  که  خود را بیمه  کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل  مبلغ  جمع آوری  شده  خواهند داشت .

    بر این  اساس ، مقدار حق  بیمه  مربوط به  هر نفر متقاضی  بیمه  با توجه  به  دو عامل مهم  محاسبه  می شود: نخست  این  که ، به  طور کلی  احتمال  بروز خسارت  در آینده چه  قدر است  و دوم ،آن  که احتمال  وقوع  حادثه برای بیمه گذار متقاضی  بیمه  بیشتریا کمتر از میانگین احتمال  خطر مزبور باشد

     

    موضوع فعالیت

     

    بیمه ایران در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و با عرضه بیمه‌های تجاری و خانواده شامل بیمه‌های اتومبیل‌،اشخاص (عمر – حادثه – درمان )،آتش‌سوزی ، باربری،مهندسی و مسئولیت بیش از 50% سهم بیمه‌های بازرگانی کشور را دراختیاردارد.دربخش حمایت‌های ملی نیز اکثریت پروژه های بزرگ ملی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی ، هواپیمایی ، سدسازی، نیروگاهها و صنایع تحت پوشش بیمه ایران است که در مواقع لزوم خطرات بیمه‌شده خود را نزد بازارهای بین المللی بیمه اتکائی می کند.

    بیمه ایران با توجه به ظرفیت  بالای ریسک‌پذیری خود ، علاوه بر انجام بیمه های مستقیم ، نسبت به پذیرش ریسک به صورت بیمه‌اتکایی قبولی از شرکت‌های بیمه داخلی و خارجی اقدام می کند .

     

     

     

     

    نیروی انسانی

    مجموع نیروهای ماهر و متخصص بیمه ایران بالغ بر 2035 نفر می گردد . علاوه بر این ، با توجه به گسترش بازار بیمه ، بیمه ایران در 10 سال گذشته بخشی از نیروی انسانی خود را از طریق شرکت تخصصی خدماتی کارگستران راهبر (امین سابق) تأمین  کرده است.

     

    شبکه فروش

    بیمه ایران با دارا بودن بیش از 200 شعبه در سراسر کشور و 12  شعبه و نمایندگی در خارج از مرزها و با بکارگیری بیش از 3770 دفتر نمایندگی حقیقی و 156  نماینده حقوقی تحت عنوان شرکت خدمات بیمه ای ، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور را در اختیار دارد .

    سرمایه بیمه ایران

    اگر چه در بدو تأسیس ، بیمه ایران با سرمایه‌ای معادل 20 میلیون ریال آغاز به کار کرد ،  اما با افزایش سرمایه اش در مراحل مختلف فعالیت ، هم‌اکنون دارای سرمایه‌ای بالغ بر2 هزار میلیارد ریال است که تمامی آن متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است .در حال حاضر، بیمه ایران با گسترش روزافزون فعالیت سرمایه‌گذاری خوددرچارچوب مقررات در بیش از 115 شرکت سرمایه‌پذیر بورسی و 29 شرکت خارج از بورس و ارائه نرخ مناسب بیمه توانسته است طی سالیان اخیر خود را به عنوان یکی از 10 شرکت برتر معرفی کند .

    سرمایه گذاری ها

    ذخایرفنی‌و سرمایه و اندوخته‌های شرکت بر اساس آئین‌نامه سرمایه‌گذاری ها ، مصوب شورایعالی بیمه در زمینه‌های مختلف از جمله سپرده‌های بانکی ، اوراق مشارکت ، سهام و مستندات سرمایه‌گذاری می شود .

    هتل عباسی اصفهان و شرکت بیمه ایران انگلستان از جمله سرمایه‌گذاری‌های بیمه ایران است.

     

     

     

     

    هتل ( مهمانسرای ) عباسی

    این مجموعه ارزشمند که از ویژگی های یک هتل مدرن و یک موزه با آثار هنری و تاریخی و از شهرت جهانی برخوردار است ،‌در سال 1337 در اصفهان در محل یکی از زیباترین کاروانسراهای دوره صفوی احداث شده که تماما" متعلق به بیمه ایران است .

     

     

     

    بر نامه ها و سیاست های کلی بیمه ایران

    چشم انداز:

    برترین و حرفه ای ترین عرضه کننده بیمه های بازرگانی در کشور

    مأموریت

    بهبود مستمر ظرفیت و توان حرفه ای برای پاسخ گویی مؤثر به نیازهای بیمه ای جامعه و مشتریان از طریق ایجاد مشارکتی پایا با کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و بیمه گران اتکایی و همچنین تعامل سازنده با نقش آفرینان صنعت بیمه. 

     

    ارزش ها

         تعهد، صداقت، توکل، سخت کوشی و پای بندی به اصول اخلاقی

         رعایت حقوق و شئون مشتریان، کارکنان و سهامداران شرکت 

         نظم و دقت توأم با تعقل و تدبر در امور

          پویایی و بهبود مستمر فرآیندها و خدمات 

        پای بندی به قوانین و مقررات و اخلاق حرفه ای

     

    هدف

    ایجاد تأمین و اطمینان مورد نیاز جامعه از طریق انجام و تعمیم انواع بیمه های بازرگانی

        ارتقاء جایگاه و تلاش برای حفظ سهم بازار

         بهینه سازی پرتفوی

        کاهش منطقی هزینه ها و بهبود نسبت های مالی و کاهش ضریب خسارت سیاست ها و خط مشی ها

         حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای.

        عرضه آموزش های مدیریت ریسک به مشتریان بزرگ.

        توسعه کیفی شبکه فروش و تقویت نظارت بر نمایندگی ها.

        طراحی و اجرای دوره های آموزش برای شبکه فروش.

        گسترش اطلاع رسانی خدمات بیمه ای به عموم مردم.

        تدوین الگوی مدون ارزیابی و انتخاب ریسک و آموزش آن به کلیه کارشناسان صدور و پرداخت خسارت.

        استانداردسازی خدمات بیمه ای.

        متنوع سازی محصولات بیمه ای و معرفی انواع پوشش های بیمه ای جدید به مشتریان.

        به کارگیری کارآمد ذخائر و اندوخته های شرکت در فعالیت سرمایه گذاری.

        اصلاح تشکیلات شرکت متناسب با ساختار یک بنگاه انتفاعی در جهت

        برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مؤثر و کارآمد و پرهیز از موازی  کاری ها.

        تفویض اختیارات بیشتر به استان ها و مجتمع ها و شعب تهران برای اجرای اصل تمرکز زدایی.

        مکانیزاسیون کامل مراحل انجام کار در شرکت به صورتی که نظام اطلاعات مدیریت، نظارت و کنترل درونی استقرار یابد. 

        تلاش برای آزادسازی منطقی بازار بیمه و کاهش کنترل های تعرفه ای و میل به سمت کنترل های مالی.

        ایجاد ارتباط مستقیم با بیمه گران معتبر بین المللی با هدف کسب پوشش های معتبر ریسک.

        گرفتن پوشش های بیمه اتکائی مناسب برای خطرات بیمه شده.

        تلاش جهت افزایش بیمه های اتکائی قبولی.

        افزایش فعالیت برای جذب مشتریان جدید و اعمال تشویق های لازم در زمینه رشته های بیمه عمر، حوادث، سرنشین، آتش سوزی، باربری، مهندسی، درمان، بدنه، نقلیه هوائی و مسئولیت

        اعمال تمهیدات مقتضی برای کاهش ضریب خسارت در رشته های بیمه شخص ثالث، پول و درمان.

        حضور گسترده تر در استان های با ظرفیت جدید بیمه ای به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در آنها.

        تمهیدات لازم برای تبدیل کلیه استان ها به مراکز مستقل عملیاتی با رویکرد سودآوری مناسب.

        شناسایی مستمر بازارهای بالقوه مستعد و اولویت بندی بازارهای هدف در داخل کشور.

     فصل اول

    معرفی شرکت بیمه ایران

    تاریخچه بیمه ایران

    پانزدهم آبان‌ماه تاریخی است به یادماندنی درصنعت بیمه کشور . در سال 1314 ، در چنین‌روزی ، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان  نخستین شرکت بیمه ایرانی ودولتی  تأسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه درکشور آغاز به کارکرد . آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمودو ظرف یک سال درشهرهای مشهد، شیراز‌، اصفهان ، همدان ، اهواز و بوشهرنمایندگی تأسیس کرد.همزمان تعدادی از دانشجویان رشته‌های اقتصادی و تجارت برای آموختن فنون بیمه به خارج از کشور اعزام شدند .

     

     

     شرکت بیمه ایران موفق شد درهمان سال نخست فعالیتش ،62% بازار بیمه کشوررادر اختیاربگیردو سهم مؤسسات خارجی را از 100% به 38% کاهش دهد . بیمه ایران همچنین درصد واگذاری اتکائی را از حدود 90% به 44% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود 50% ،‌ درگسترش وتوسعه بیمه نقش مؤثری را ایفاءکرد  بطوریکه  امروز نه تنها درسراسر کشور ، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی ، بویژه در خاورمیانه نامی پرآوازه و آشناست .

     

     

    بیمه  چیست ؟

    بیمه ، اشخاصی  را که  متحمل  لطمه ، زیان  یا حادثه  ناخواسته ای  شده اند قادر می سازد که  پیامدهای  این  وقایع  ناگوار را جبران  کنند. خسارت هایی  که  به  این  قبیل افراد پرداخت  میگردد از پول هایی  تأمین  می شود که  برای  خرید بیمه  نامه می پردازند و با پرداخت  آن  در جبران  خسارت  همدیگر مشارکت  می کنند. به  بیان دیگر همه  آن هایی  که  خود را بیمه  میکنند با مشارکت  در سرمایه ای  که  متعلق  به همه  خریداران  بیمه  است ، در جبران خسارت  و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک  و سهیم  می شوند.

    بیمه گران  خطرهای  احتمالی  را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان  حق  بیمه ای  را که  هر شخص  باید بپردازد به نحوی  محاسبه  کنند که  مبلغ  جمع آوری  شده برای  جبران  خسارت هایی  که  پیش خواهد آمد، کافی  باشد. بدیهی  است  که  تنها تعدادی  از آنان  که  خود را بیمه  کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل  مبلغ  جمع آوری  شده  خواهند داشت .

    بر این  اساس ، مقدار حق  بیمه  مربوط به  هر نفر متقاضی  بیمه  با توجه  به  دو عامل مهم  محاسبه  می شود: نخست  این  که ، به  طور کلی  احتمال  بروز خسارت  در آینده چه  قدر است  و دوم ،آن  که احتمال  وقوع  حادثه برای بیمه گذار متقاضی  بیمه  بیشتریا کمتر از میانگین احتمال  خطر مزبور باشد

     

    موضوع فعالیت

     

    بیمه ایران در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و با عرضه بیمه‌های تجاری و خانواده شامل بیمه‌های اتومبیل‌،اشخاص (عمر – حادثه – درمان )،آتش‌سوزی ، باربری،مهندسی و مسئولیت بیش از 50% سهم بیمه‌های بازرگانی کشور را دراختیاردارد.دربخش حمایت‌های ملی نیز اکثریت پروژه های بزرگ ملی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی ، هواپیمایی ، سدسازی، نیروگاهها و صنایع تحت پوشش بیمه ایران است که در مواقع لزوم خطرات بیمه‌شده خود را نزد بازارهای بین المللی بیمه اتکائی می کند.

    بیمه ایران با توجه به ظرفیت  بالای ریسک‌پذیری خود ، علاوه بر انجام بیمه های مستقیم ، نسبت به پذیرش ریسک به صورت بیمه‌اتکایی قبولی از شرکت‌های بیمه داخلی و خارجی اقدام می کند .

     

    نیروی انسانی

    مجموع نیروهای ماهر و متخصص بیمه ایران بالغ بر 2035 نفر می گردد . علاوه بر این ، با توجه به گسترش بازار بیمه ، بیمه ایران در 10 سال گذشته بخشی از نیروی انسانی خود را از طریق شرکت تخصصی خدماتی کارگستران راهبر (امین سابق) تأمین  کرده است.

     

    شبکه فروش

    بیمه ایران با دارا بودن بیش از 200 شعبه در سراسر کشور و 12  شعبه و نمایندگی در خارج از مرزها و با بکارگیری بیش از 3770 دفتر نمایندگی حقیقی و 156  نماینده حقوقی تحت عنوان شرکت خدمات بیمه ای ، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور را در اختیار دارد .

    سرمایه بیمه ایران

    اگر چه در بدو تأسیس ، بیمه ایران با سرمایه‌ای معادل 20 میلیون ریال آغاز به کار کرد ،  اما با افزایش سرمایه اش در مراحل مختلف فعالیت ، هم‌اکنون دارای سرمایه‌ای بالغ بر2 هزار میلیارد ریال است که تمامی آن متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است .در حال حاضر، بیمه ایران با گسترش روزافزون فعالیت سرمایه‌گذاری خوددرچارچوب مقررات در بیش از 115 شرکت سرمایه‌پذیر بورسی و 29 شرکت خارج از بورس و ارائه نرخ مناسب بیمه توانسته است طی سالیان اخیر خود را به عنوان یکی از 10 شرکت برتر معرفی کند .

    سرمایه گذاری ها

    ذخایرفنی‌و سرمایه و اندوخته‌های شرکت بر اساس آئین‌نامه سرمایه‌گذاری ها ، مصوب شورایعالی بیمه در زمینه‌های مختلف از جمله سپرده‌ های بانکی ، اوراق مشارکت ، سهام و مستندات سرمایه‌گذاری می شود .

    هتل عباسی اصفهان و شرکت بیمه ایران انگلستان از جمله سرمایه‌گذاری‌های بیمه ایران است.

     

     

     

     

    هتل ( مهمانسرای ) عباسی

    این مجموعه ارزشمند که از ویژگی های یک هتل مدرن و یک موزه با آثار هنری و تاریخی و از شهرت جهانی برخوردار است ،‌در سال 1337 در اصفهان در محل یکی از زیباترین کاروانسراهای دوره صفوی احداث شده که تماما" متعلق به بیمه ایران است .

     

     

     

    بر نامه ها و سیاست های کلی بیمه ایران

    چشم انداز:

    برترین و حرفه ای ترین عرضه کننده بیمه های بازرگانی در کشور

    مأموریت

    بهبود مستمر ظرفیت و توان حرفه ای برای پاسخ گویی مؤثر به نیازهای بیمه ای جامعه و مشتریان از طریق ایجاد مشارکتی پایا با کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و بیمه گران اتکایی و همچنین تعامل سازنده با نقش آفرینان صنعت بیمه. 

     

    ارزش ها

         تعهد، صداقت، توکل، سخت کوشی و پای بندی به اصول اخلاقی

         رعایت حقوق و شئون مشتریان، کارکنان و سهامداران شرکت 

         نظم و دقت توأم با تعقل و تدبر در امور

          پویایی و بهبود مستمر فرآیندها و خدمات 

        پای بندی به قوانین و مقررات و اخلاق حرفه ای

     

    هدف

    ایجاد تأمین و اطمینان مورد نیاز جامعه از طریق انجام و تعمیم انواع بیمه های بازرگانی

        ارتقاء جایگاه و تلاش برای حفظ سهم بازار

         بهینه سازی پرتفوی

        کاهش منطقی هزینه ها و بهبود نسبت های مالی و کاهش ضریب خسارت سیاست ها و خط مشی ها

         حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای.

        عرضه آموزش های مدیریت ریسک به مشتریان بزرگ.

        توسعه کیفی شبکه فروش و تقویت نظارت بر نمایندگی ها.

        طراحی و اجرای دوره های آموزش برای شبکه فروش.

        گسترش اطلاع رسانی خدمات بیمه ای به عموم مردم.

        تدوین الگوی مدون ارزیابی و انتخاب ریسک و آموزش آن به کلیه کارشناسان صدور و پرداخت خسارت.

        استانداردسازی خدمات بیمه ای.

        متنوع سازی محصولات بیمه ای و معرفی انواع پوشش های بیمه ای جدید به مشتریان.

        به کارگیری کارآمد ذخائر و اندوخته های شرکت در فعالیت سرمایه گذاری.

        اصلاح تشکیلات شرکت متناسب با ساختار یک بنگاه انتفاعی در جهت

        برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مؤثر و کارآمد و پرهیز از موازی  کاری ها.

        تفویض اختیارات بیشتر به استان ها و مجتمع ها و شعب تهران برای اجرای اصل تمرکز زدایی.

        مکانیزاسیون کامل مراحل انجام کار در شرکت به صورتی که نظام اطلاعات مدیریت، نظارت و کنترل درونی استقرار یابد. 

        تلاش برای آزادسازی منطقی بازار بیمه و کاهش کنترل های تعرفه ای و میل به سمت کنترل های مالی.

        ایجاد ارتباط مستقیم با بیمه گران معتبر بین المللی با هدف کسب پوشش های معتبر ریسک.

        گرفتن پوشش های بیمه اتکائی مناسب برای خطرات بیمه شده.

        تلاش جهت افزایش بیمه های اتکائی قبولی.

        افزایش فعالیت برای جذب مشتریان جدید و اعمال تشویق های لازم در زمینه رشته های بیمه عمر، حوادث، سرنشین، آتش سوزی، باربری، مهندسی، درمان، بدنه، نقلیه هوائی و مسئولیت

        اعمال تمهیدات مقتضی برای کاهش ضریب خسارت در رشته های بیمه شخص ثالث، پول و درمان.

        حضور گسترده تر در استان های با ظرفیت جدید بیمه ای به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در آنها.

        تمهیدات لازم برای تبدیل کلیه استان ها به مراکز مستقل عملیاتی با رویکرد سودآوری مناسب.

        شناسایی مستمر بازارهای بالقوه مستعد و اولویت بندی بازارهای هدف در داخل کشور.

    سازمان و نیروی انسانی

    تعداد کارکنان رسمی شرکت بیمه ایران 2220 نفر است که شامل 1943 نفر (5/87 درصد) مرد و 277 نفر (5/12 درصد) زن میباشد. از کل نیروی انسانی شرکت تعداد 379نفر (1/17 درصد) در واحد های ستادی و 1841 نفر (9/82 درصد) در واحد های اجرایی به انجام وظیفه اشتغال دارند. 

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران

    فهرست:

    فصل 1:(معرفی شرکت بیمه سهامی ایران)

    تاریخچه بیمه ایران

    بیمه  چیست ؟

    موضوع فعالیت

    نیروی انسانی

    شبکه فروش

    سرمایه گذاری ها

    بر نامه ها و سیاست های کلی بیمه ایران

    سازمان و نیروی انسانی

    فصل 2 :

    بررسی انواع رشته های بیمه ایران

    فصل 3 :

    شاخص های پیدا کردن نرخ بیمه شخص ثالث

    فصل 4:

    نتایج و پیشنهادات

    ضمائم

    صنعت  بیمه - لغات و اصطلاحات

     

    منبع:

    ندارد.

دانلود کارآموزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, پروژه کارآموزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, دانلود کارورزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, گزارش کارورزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, پروژه کارورزی گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, کارآموزی در مورد گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, کارورزی در مورد گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, نمونه گزارش کارآموزی درباره گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران, گزارش کار در مورد گزارش کارآموزی معرفی شرکت بیمه سهامی ایران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت